کیومرث حاجی زاده : یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند  که هر چه سریع‌تر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود.

کیومرث حاجی زاده : یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند  که هر چه سریع‌تر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود. به گزارش ساسان عزیزی” روزنامه نگار حوزه سیاسی و اجتماعی”معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز

کد خبر : 2575
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 0:04
کیومرث حاجی زاده : یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند  که هر چه سریع‌تر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود.

کیومرث حاجی زاده : یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند  که هر چه سریع‌تر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود.

به گزارش ساسان عزیزی” روزنامه نگار حوزه سیاسی و اجتماعی”معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار داشت: ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان دو اولویت مهم مسئولان و متولیان امر بوده که باید تمام دستگاه‌های اجرایی در تحقق این مهم اهتمام داشته باشند

 

 

 

وی خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محورهای ارتباطی استان شد و افزود: اولویت  در جاده‌های استان گذاشتن نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز و استاندارد کردن جاده‌ها است.

 

 

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه باید خدمات نظام به مردم اعلام شود، ادامه داد: در حوزه راه اعتبارات در حوزه راه و آب بوده است زیرا دو معضل اصلی استان است اما نتیجه این تمرکز باید در زندگی مردم مشخص شود.

 

 

 

وی از ناتمام گذاشتن برخی پروژه‌های حوزه راه انتقاد کرد و گفت: وقتی تاکید می‌کنیم جاده‌ای سریع شروع و به اتمام برسد به این دلیل است که شاهد افزایش حوادث و تلفات نباشیم، البته متاسفانه جاده ساخته می‌شود اما باید برگردیم و جاده نوساز را ایمن کنیم که یاسوج_ سمیرم مصداق آن است.

 

 

 

وی ایمن‌سازی تعدادی از جاده‌های استان که نقاط حادثه خیز بیشتری دارند در دستور کار قرارداد  و تصریح کرد: جاده‌های غیراستاندارد، سرعت زیاد و خودرو‌های غیراستاندارد را از علل افزایش تصادف ها در جاده‌های استان دانست.

 

 

 

 معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار با انتقاد از طولانی شدن برخی پروژها  بیان کرد: بهره‌برداری از طرح پاتاوه-دهدشت ۲۷ سال طول کشیده و همچنان مشکلات خود را دارد و طرح جاده یاسوج-اصفهان ساخته شده، ولی ایمن‌سازی نشده و باید دوباره ایمن‌سازی شود.

 

 

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه دو تا سه درصد جاده ملی پاتاوه به دهدشت باید تکمیل شود زیرا هزینه رفت و آمدها، کاهش هزینه‌ها و بهره‌برداری روستاها از آن امکان‌پذیر می‌شود، گفت: بحث روشنایی، تهویه تونل‌ها و سایر نیازها باید مورد بررسی و تکمیل شود.

 

 

 

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: معارضات باعث طولانی شدن پروژه‌ها می‌شود و تا بیایم این مشکل را حل و اعتبار تزریق کنیم یکی دو سال طول می‌کشد و‌ چندین سال کمربندی یاسوج به فاصله ۵ کیلومتر دچار معارض است، ورودی های شهر یاسوج یکی از معضلات اصلی معارضات است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در نشست‌های مختلف به مشکلات در راه‌های استان اشاره کردو گفت: وجود جاده ایمن از موضوعات اصلی است و ملزومات مانند نیوجرسی جاده های انتنی و چراغ های چشمک زن و علائم ترافیکی باید در نظر گرفته شود و پروژه ها باید کامل تحویل داده شود زیرا در برابر جان و مال مردم مسئول هستیم

 

 

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه یکی از علت تصادفات جاده ها است، گفت: بحث آموزش ، اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در حوزه رانندگی از دیگر موضوعات است که در تصادفات اثر گذار است اما توجه به زیرساخت و موضوعات فنی مهم است.

 

 

 

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری برخی پروژه‌های راهسازی انتقاد کرد و گفت: این روند سبب افزایش هزینه تمام شده و نگرانی مردم می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://www.jirna.ir/