استاندار کهگیلویه و بویراحمد: فرمانداران برای سلامت انتخابات تمهیدات لازم را بکار گیرند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: فرمانداران برای سلامت انتخابات تمهیدات لازم را بکار گیرند     استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداران با تمام وجود برای مشارکت و سلامت انتخابات از هم اکنون برنامه ریزی کنند و تمهیدات لازم را بکار گیرند.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”احمدزاده گفت:

کد خبر : 10046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 17:00

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرمانداران برای سلامت انتخابات تمهیدات لازم را بکار گیرند

 

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداران با تمام وجود برای مشارکت و سلامت انتخابات از هم اکنون برنامه ریزی کنند و تمهیدات لازم را بکار گیرند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”احمدزاده گفت: وزارت کشور اعلام کرده در راستای عدالت زمانی که وارد صحنه انتخابات شدیم همه نامزدها را باید به یک چشم و همسان ببینیم و رای همه را حفظ و از آنها صیانت کنیم، مردم تعیین کننده هستند و ما به عنوان دولت در نتیجه انتخابات دخالتی نداشته باشیم که چیزی جابه جا شود، تکلیف برما است که عین مر قانون و شرع مقدس عمل نماییم.

 

وی عنوان کرد: چیزی از وزارت کشور خلاف شرع مطرح نشده است، قصد وزارت کشور توهین به کسی نبوده و نخواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فکر و ذهن ها به این سمت معطوف باشد که حق و حقوق نامزدها از یک سو و حق و حقوق مردم را از سوی دیگر در انتخابات پایان سال کاملا حفظ و رعایت کرده و از آن دفاع کنیم.

 

احمدزاده عنوان کرد: بخشداران میدانی تر از فرمانداران هستند از مدیرکل سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات می خواهم آموزش بخشداران هم مورد توجه قرار گرفته شود.

 

وی خطاب به فرمانداران، گفت: تنها به آموزش وزارت کشور برای بخشداران اکتفا نشود و بخشداران اختصاصی آموزش داده شوند و به یقین برسید که بخشداران همه آنچه را لازم است باید بدانند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرمانداران از امروز مراقبت را شروع کنند و اجازه سوء استفاده به کسی را ندهند.

 

وی با بیان اینکه، برگزاری انتخابات به صورت مستقیم برعهده فرمانداران و بخشداران است، افزود: فرمانداران هیچ سوء نیتی ندارند اما اگر برداشت بدی هم شود استانداران و وزارت کشور آسیب می بینند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/