اولین گفتگوی آیت الله کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر + فیلم

اولین گفتگوی آیت الله کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر + فیلم آیت الله صدیقی در مورد حواشی اخیر در مورد اموال متعلق به حوزه علمیه توضیحاتی ارائه داد. فیلم اصلی   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی ” آیت الله کاظم صدیقی پس از ماجرا‌های اخیر در گفت و گویی در واکنش

کد خبر : 22352
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 20:21

 

او افزود: هدف‌ کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم بلکه اعتقادات مردم است.

 

گفتنی است اخیرا در فضای مجازی ادعا شده که حوزه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت حجت‌الاسلام صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته که آبان امسال مالکیت آن به “موسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم” که متعلق به حجت‌الاسلام صدیقی و چند تن از دوستان و بستگان اوست، واگذار شده است.

 

در پی انتشار این ادعا، آیت الله صدیقی در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران با بیان اینکه امضای او [در قضیه انتقال سند مالکیت باغ] جعل شده است، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

 

مدیر مسئول دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد” واکنش آیت الله صدیقی را روشنگر و پرهیزکارانه خوانده و نوشته است: با شکایت‌نامه روشنگر و متن پرهیزگارانه زاهد و روحانی مجاهد جناب آیت‌الله صدیقی بازی‌های پشت صحنه به زودی روشن و شفاف خواهد شد.

 

روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است باید مراقب بود

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/