اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگاران؛ تعطیلی شنبه‌ها به نفع اقتصاد کشور نیست

اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگاران؛ تعطیلی شنبه‌ها به نفع اقتصاد کشور نیست عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مصوبه مجلس یازدهم مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها به‌نفع کشور نیست.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با

کد خبر : 26762
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 1:42

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به مصوبه مجلس یازدهم مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها اظهار کرد: بنده وقتی شنیدم چنین مساله ای در مجلس به تصویب رسیده شگفت زده شدم،چرا که امسال از سوی رهبر انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده و دو روز تعطیلی رسمی در کشور آن هم در ابتدای هفته با این شعار سنخیت ندارد.

 

وی افزود: در وضعیت کنونی کشور باید از تعطیلات کاسته و فعالیت اقتصادی و تولیدی را در کشور کاهش دهیم لذا تصویب مسائلی مانند کاهش ساعات کاری کارمندان و تعطیلی شنبه‌ها در کشور ما معنایی ندارد.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز متذکر شد: مصوبه تعطیلی شنبه‌ها با روح فرمایشات رهبر انقلاب و نیاز فعلی کشور همخوانی ندارد.

 

اکرمی متذکر شد: قطعا مصوبه تعطیلی شنبه‌ها به نفع جامعه خواهان افزایش تولید و رونق اقتصادی نیست و اکنون وقت افزایش تلاش و کوشش است چرا که در شرایطی قرار نداریم که یک روز به تعطیلات کشور اضافه کنیم.

 

وی در پایان گفت: شورای نگهبان این طرح را بر اساس اصول قانون و شرع بررسی می‌کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم باید تشخیص دهد و معتقدم اگر این مصوبه به مجمع برود قطعا رد خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/