بزرگترین بالگرد دنیا به ایران می‌آید

بزرگترین بالگرد دنیا به ایران می‌آید  رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از نیمه دوم مهرماه یک فروند از بزرگ‌ترین بالگردهای جهان برای یک دوره آزمایشی وارد ایران می‌شود.فیلم به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی “پیرحسین کولیوند گفت:در مذاکره با رئیس کمیته سلامت و اقدامات بشردوستانه گروه بریکس، تفاهم نامه‌ای با یک شرکت

کد خبر : 33128
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 20:07
بالگرد روسیرئیس جمعیت هلال احمر گفت: از نیمه دوم مهرماه یک فروند از بزرگ‌ترین بالگردهای جهان برای یک دوره آزمایشی وارد ایران می‌شود.فیلم

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی “پیرحسین کولیوند گفت:در مذاکره با رئیس کمیته سلامت و اقدامات بشردوستانه گروه بریکس، تفاهم نامه‌ای با یک شرکت روسی که تولیدکننده بزرگ‌ترین بالگرد دنیاست، منعقد کردیم تا بالگرد خود را به مدت دو ماه به صورت رایگان به ایران بیاورد.

 

این مقام مسئول افزود: این بالگرد ظرفیت حمل ۴۰ تُن بار را دارد و اگر پاسخگوی نیاز کشور بود، ۲۰ فروند از آن خریداری می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به ما قول دادند که بالگردهای کنونی را نیز به سیستم ناوبری جدید و دید در شب مجهز کنند.

 

کولیوند با بیان اینکه متخصصان آنها از تعمیرگاه‌های ما بازدید کردند، افزود: مقرر شد یک مرکز تعمیر و نگهداری و پشتیبانی ویژه جمعیت هلال احمر به دست این کارشناسان تجهیز شود و متخصصان ایرانی بالگردها را پشتیبانی کنند.

 

در ادامه ؛

 

بالگرد رزمی کاموف50 و کاموف52

.

کا ۵۲ روسی؛ مرگبارترین هلیکوپتر تهاجمی دنیا که احتمالا به ایران می آید.فیلم

 

ایران نیز یکی از خریداران احتمالی این هلیکوپتر مشهور روسی به شمار می آید و احتمالا در آینده نزدیک، کا ۵۲ به جمع هلیکوپترهای تهاجمی ایران بپیوندد.

 

 

به گزارش Admiral، زمانی که بلک شارک Black Shark  معرفی شد، اولین هلیکوپتر مجهز به صندلی ایجکت بود. این ویژگی آن را به قدری محبوب کرد که این شرکت یک مدل دو سرنشینه از هلیکوپتر به نام کا ۵۲ الیگیتور   را نیز تولید کرد.

 

از آن زمان، کاموف مدل های مختلفی را با ویژگی های منحصر به فرد متناسب با خریداران آن ارائه کرده است. ایران نیز یکی از خریداران احتمالی این هلیکوپتر به شمار می آید و احتمالا در آینده نزدیک کا ۵۲ به جمع هلیکوپترهای تهاجمی ایران بپیوندد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/