تصویب ستاد بحران شهرستان بویراحمد: وضعیت بویراحمد قرمز اعلام شد / تفرجگاه‌ها تخلیه و حضور در بستر رودخانه‌ها ممنوع شد

تصویب ستاد بحران شهرستان بویراحمد: وضعیت بویراحمد قرمز اعلام شد ” تفرجگاه‌ها تخلیه و حضور در بستر رودخانه‌ها ممنوع شد   به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد : ستاد بحران شهرستان بویراحمد امروز سوم مرداد در فرمانداری شهرستان تشکیل شد در این ستاد گفته شد که طبق داده‌های هواشناسی و ستاد بحران استان،

کد خبر : 2844
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 8:57
تصویب ستاد بحران شهرستان بویراحمد: وضعیت بویراحمد قرمز اعلام شد / تفرجگاه‌ها تخلیه و حضور در بستر رودخانه‌ها ممنوع شد

تصویب ستاد بحران شهرستان بویراحمد: وضعیت بویراحمد قرمز اعلام شد تفرجگاه‌ها تخلیه و حضور در بستر رودخانه‌ها ممنوع شد

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد : ستاد بحران شهرستان بویراحمد امروز سوم مرداد در فرمانداری شهرستان تشکیل شد در این ستاد گفته شد که طبق داده‌های هواشناسی و ستاد بحران استان، در روزهای آینده خصوصاً ۶ و ۷ مرداد وضعیت نارنجی تا قرمز در سطح شهرستان بویراحمد اعلام شده است و  از چهارشنبه بعد از ظهر تا روز جمعه ۷ مرداد تفرجگاه‌های شهرستان تخلیه خواهند شد.

 

 

 

بر این اساس ستاد بحران شهرستان بویراحمد به دستور فرماندار امروز ظهر در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.

 

 

در این جلسه آخرین وضعیت آب و هواشناسی شهرستان بر اساس نقشه‌های هواشناسی اعلام و اعضای ستاد ضمن تجزیه و تحلیل در خصوص حداکثر آمادگی در شرایط موجود بحث و گفتگو کردند.

 

 

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این نشست به اعضای ستاد بحران و همه شورای اداری شهرستان اعلام نمود که در این چند روز همه دستگاه‌های اداری ّباید در آمادگی کامل قرار بگیرند.

 

 

فرماندار بویراحمد از بخشداران و دهیاران خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به مردم در روزهای آتی در سواحل و بستر رودخانه و دره‌ها اقدام نمایند.

 

 

فرماندار همچنین از ادارات عشایر، گردشگری، امور آب و شهرداری یاسوج خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به صورت جدی و حتی المقدور کتبی به جامعه هدف خود سریع اقدام نمایند.

 

 

در این نشست مقرر شد برای ورود به کلیه تفرجگاه‌های شهرستان از روز چهارشنبه صبح، محدودیت جدی ایجاد و از روز پنجشنبه صبح به طور جدی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌های رودخانه‌ای اقدام کنند.

 

 

بنابراین ورود به آبشار یاسوج، تنگ مهریان، تنگ گنجه‌ای، پریکدان، تنگ سریز، تنگ سرخ، دهنو و امثالهم از روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود و از روز پنجشنبه باید ساکنین تفرجگاه‌ها نسبت به تخلیه کلیه بسترها و حواشی و اطراف مناطق فوق و سایر مناطق کنار و بستر رودخانه‌ها اقدام کنند. شهرداری و دهیاری و امور آب باید در این خصوص اقدام نمایند و در صورت مشکل با ناجا هماهنگ باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/