جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد. به گزارش ساسان عزیزی ، روزنامه نگار حوزه سیاسی و اجتماعی” سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار فنی و تخصصی از

کد خبر : 2607
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 4:55
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

به گزارش ساسان عزیزی ، روزنامه نگار حوزه سیاسی و اجتماعی” سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار فنی و تخصصی از دپو محموله سنگین تریاک در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۷۰ کیلو تریاک کشف کنند.

 

 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای در منزلش غافلگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: پلیس فارس در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد.

 

 

 

 

شایان ذکر است: سردار یوسف ملک زاده پیش از این به عنوان رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس فعالیت می‌کرد.

سردار ملک زاده از  فرزندان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان لنده،ایل بزرگ طیبی) می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/