جانشین فرمانده فراجا: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند

جانشین فرمانده فراجا: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند     جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد

کد خبر : 9060
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 20:34
جانشین فرمانده فراجا: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند

جانشین فرمانده فراجا:

هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند

 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.

 

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعیجانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: سردشت شهر مقاومت و ایثار است و مردم این شهر مرزی، دژ محکم انقلاب و کشور هستند.
 

 

سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خانواده های شهدا و سران عشایر سردشت افزود: مردم سردشت نماد فداکاری و وفاداری به کشور هستند و همواره در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی کرده اند.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: بدون هیچ اغماضی با قاچاق کالا و قاچاقچیان در کل مرزهای کشور برخورد می کنیم و اجازه نخواهیم داد ذره ای امنیت کشور مختل شود.
 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور هم چنین با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/