کربلا کربلا ما داریم می آییم/

کربلا کربلا ما داریم می آییم  / مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد: خدمات رسانی ۳۰۰۰خادم درموکب های کهگیلویه وبویراحمد به زائران کربلا     مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار خادم در موکب های استان به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.     به گزارش

کد خبر : 12485
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 14:30
کربلا کربلا ما داریم می آییم/
کربلا کربلا ما داریم می آییم  /

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد: خدمات رسانی ۳۰۰۰خادم درموکب های کهگیلویه وبویراحمد به زائران کربلا

 

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار خادم در موکب های استان به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

 

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”حسن حکمتیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این راستا، ۴۲ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی آماده هستند.

 

وی با بیان اینکه در این موکب ها پخت غذا انجام شده و برای صبحانه، نهار، میان وعده و شام از زائران پذیرایی می‌شود، گفت: همچنین در این موکب ها امکانات برای خواب و استراحت زائران نیز فراهم است.

 

حکمتیان تصریح کرد: این موکب ها در استان در شهرستان‌های باشت و گچساران برپا شده و در دیگر نقاط همچون شلمچه، بصره، نجف، بین نجف و کربلا و کربلا نیز موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد، برپا می‌شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/