معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هستند.             به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد“سیدجواد هاشمی مهر امروز در نشست کارگروه پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تهدیدات دشمن مسئولیت‌ها را

کد خبر : 4264
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 14:25
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هستند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمدسیدجواد هاشمی مهر امروز در نشست کارگروه پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تهدیدات دشمن مسئولیت‌ها را دو چندان می‌کند.

 

 

 

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: فردا همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت به صورت وبیناری با حضور مقام معظم رهبری برگزار و همزمان با سراسر کشور از یک هزار خانواده شهدا و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود که همه دستگاه‌ها در بهتر برگزار شدن این برنامه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری کنند.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر همکاری همه دستگاه‌ها برای بازگشایی هر چه باشکوه‌تر مدارس در دوم مهر ماه تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌ها در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

 

 

 

وی ادامه داد: تهدیدات مسئولیت ما را چند برابر می‌کند و باید در مقابل این تهدیدات و توطئه‌ دشمنان که هر روز به شکل و شیوه جدیدی است هوشیار عمل کنیم.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌ها گفت: در شرایط حساس کنونی بیشتر احساس مسئولیت کنید و برای مقابله با تهدیدات دشمنان در همه حوزه‌ها آمادگی داشته باشید.

 

 

 

هاشمی‌مهر عنوان کرد: در هفته پدافند غیرعامل برنامه‌‌ها عملیاتی شوند و برای مانورهای این هفته و همکاری بین دستگاهی سناریو تعریف شود.

 

 

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مکان‌های حساس، مهم و حیاتی استان مطابق با استانداردها به روز شوند تا مشکلی ایجاد نشود.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/