پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی فراجا به مناسبت آغاز هفته انتظامی رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا، آغازهفته انتظامی را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی فراجا  رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا، آغازهفته انتظامی را تبریک گفت.   رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا، آغازهفته انتظامی را تبریک گفت.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی”سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز هفته انتظامی

کد خبر : 16332
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 9:30

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا، آغازهفته انتظامی را تبریک گفت.

 

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا، آغازهفته انتظامی را تبریک گفت.

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی”سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز هفته انتظامی را در پیامی تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

فرماندهان، رؤسا، مدیران و کارکنان محترم و خدوم انتظامی کشورسلام علیکم

 

با سیر و حرکت زمان، بار دیگر هفته انتظامی فرا رسید تا فرصت مغتنمی را برای مرور مجاهدت‌های خاموش، مظلومانه و پر برکت شما سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد. مجاهدت‌ها و خدمات گسترده، متنوع و سختی که زمان و مکان نمی‌شناسد، مرز‌ها و بیابان‌ها، جاده‌ها و روستا‌ها و شهر‌ها، خشکی‌ها و دریا‌ها و جای جای این کشور پهناور در تمامی لحظات روز و شب، شاهدان و ناظران صامت این حقیقت‌اند و تصدیق‌کننده این ادعای متین‌اند که شما با همه وجود و توان خود، در حال خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت بزرگوار ایران اسلامی هستید.

 

بر سخنوران و نویسندگان و اهل قلم و رسانه که شاهدان و ناظران ناطق‌اند، تبیین این حقایق برای مردم عزیز ما، یک مسؤولیت حتمی دینی و اجتماعی است. مردم بیدار و بصیر ما همیشه در دوران سختی‌ها و بلایا و نا امنی‌ها حضور متعهدانه شما فرشتگان نجات و مردان امنیت آفرین را در کنار خود احساس و مشاهده کرده و قدردان شما بودند.

 

اقدام‌های شجاعانه و جهادی و صبر و استقامت مثال زدنی ۱۰۰ روزه سال گذشته شما در مقابله با آتش افروزان و اغتشاشگران که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند مایه مباهات و سرافرازی انتظامی شد و رضایت مقام معظم رهبری«مدظله العالی» را به ارمغان آورد و مصداق این آیه نورانی شدید که «وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّریقَهِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا»

 

اینجانب به عنوان سرباز ولایت، همچون همیشه به خدمتگزاری و نوکری شما که دل‌های رئوف و بازوان مقتدر برای مشکل گشایی مردم و کشور دارید افتخار می‌کنم و در هفته انتظامی نیز هیچ چیز شایسته‌تر و سزاوار‌تر از تشکر و قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌منت شما و همراهی خانواده‌های صبورتان نیست.

 

در پایان هفته انتظامی را به شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان به ویژه خانواده محترم شهدای امنیت و جانبازان فداکار تبریک عرض نموده توفیق روز افزون شما را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/