مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ به مدیرکل «الجزیره» تسلیت گفت

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ به مدیرکل «الجزیره» تسلیت گفت شیروی، مدیرکل رسانه‌های خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی شهادت «اسماعیل الغول»، خبرنگار فلسطینی الجزیره را به مدیرکل این شبکه تلویزیونی تسلیت گفت.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیرمسئول پایگاه خبری جوانان”در پیام علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های

کد خبر : 30726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 16:40

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ به مدیرکل «الجزیره» تسلیت گفت

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیرمسئول پایگاه خبری جوانان”در پیام علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به «مصطفی سواق» آمده است:

 

خبر شهادت جناب آقای «اسماعیل الغول» خبرنگار شهیرِ شبکه تلویزیونی الجزیره  موجب تالم فراوان شد.

 

بدون تردید مشی رژیم صهیونیستی، تجاوز، ترور و اشغال‌گری و راهبرد آن عبور از مرزهای انسانیت است؛ اما به شهادت رساندن این خبرنگار عزیز، آن هم درحالیکه در حال حرکت به سوی منزل مجاهدِ شهید اسماعیل هنیه برای تهیه گزارش بود، ماهیت این رژیم جعلی را آشکارتر و آنان را رسواتر و بی‌آبروتر از گذشته کرد.

 

اینجانب شهادت سرافرازانه خبرنگار آن شبکه خبری را به جنابعالی، همکاران و جامعه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آزاده جهان تسلیت می‌گویم.

 

منابع فلسطینی تصاویری از لحظات اولیه شهادت خبرنگار و تصویربردار الجزیره در غزه با هدف قرار گرفتن خودروی حامل‌ آنها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، منتشر کردند.فیلم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/