آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاد دانشگاهی فارس در ۱۱ نقطه این استان برگزار شد.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”امیرحسین استقلال صبح جمعه

کد خبر : 25035
تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 14:00

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”امیرحسین استقلال صبح جمعه در حاشیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه توسط جهاد دانشگاهی در ۱۱ نقطه استان فارس برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: این آزمون در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شده است.

 

استقلال گفت: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار شد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون نیز گفت: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم بودند.

 

وی درباره نتایج آزمون نیز اظهار کرد: نتایج آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

آزمون استخدامی آموزش مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب صبح جمعه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/