ابلاغ ۳ قانون مصوب مجلس برای اجرا توسط سرپرست ریاست جمهوری

ابلاغ ۳ قانون مصوب مجلس برای اجرا توسط سرپرست ریاست جمهوری سرپرست ریاست جمهوری سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. . به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”محمد مخبر به استناد اصل ۱۳۱ و در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری

کد خبر : 27847
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 18:16

 

سرپرست ریاست جمهوری همچنین به استناد اصل ۱۳۱ و در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه» را که در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به تایید شورای نگهبان رسیده، جهت اجرا به وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

 

مخبر «قانون موافقتنامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه» را نیز که در جلسه علنی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به تایید شورای نگهبان رسیده برای اجرا به وزارت امور خارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابلاغ کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/