احمدرضا پورخاقان؛ مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا حل شد

احمدرضا پورخاقان؛ مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا حل شد رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در سفر به شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد از حل مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا خبر داد. به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع

کد خبر : 25831
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:00
احمدرضا پورخاقان؛

مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا حل شد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در سفر به شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد از حل مشکل انتقال آب سد مارون به پتروشیمی دهدشت با اقدامات دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رضا پور خاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در جریان سفر ریاست قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد و در بازدید میدانی از پتروشیمی دهدشت، پس از برگزاری جلسه با رئیس و اعضای شورای تأمین و قضائی، فرماندهان و مسؤولان امنیتی و مدیران پتروشیمی این شهرستان، اظهار کرد: با اقدامات دستگاه قضائی، حقوق معارضین و مالکین اراضی در موضوع انتقال آب شهرستان دهدشت استیفا شد.

 

در این جلسه محقق زاده فرماندار،رئیس دادگستری،دادستان عمومی،فرماندهان سپاه و انتظامی و اداره اطلاعات و مدیران سایت پتروشیمی دهدشت به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/