اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است .   به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”برای نخستین بار اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد

کد خبر : 24273
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 0:11

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”برای نخستین بار اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است .

 

دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با وجود تعامل خوب و موثر با وزارت ورزش و جوانان برای نخستین بار مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات فصل پنجم به ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است .

 

عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان افزود : اختصاص این اعتبار به ورزش استان می تواند به ارتقا و پیشرفت در دو حوزه ورزش و جوانان کمک شایانی کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد : با انقعاد قرار داد و تفاهم نامه با هیات های استانی و شهرستانی برگزاری میزبانی های کشوری ، اجرای برنامه های فرهنگی ، ورزشی و برگزاری همایش های کشوری از جمله برنامه های طراحی شده و در دستور کار این اداره کل در راستای استفاده بهینه از این اعتبار می باشد .

 

وی با اشاره به تعیین تکلیف طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی تصریح کرد : با حمایت و نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان ، این پروژه ها با تخصیص اعتبار در سال عمرانی ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/