برترین‌های فستیوال فوتبال دانش‌آموزان گچساران مشخص شد

برترین‌های فستیوال فوتبال دانش‌آموزان گچساران مشخص شد   با برگزاری چند دیدار، برترین‌های فستیوال فوتبال دانش‌آموزان گچساران مشخص شدند.   به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد“در این دوره از مسابقات که به صورت دوره ای در مجتمع آموزش و پرورش شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم میهن

کد خبر : 14103
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 20:11
با برگزاری چند دیدار، برترین‌های فستیوال فوتبال دانش‌آموزان گچساران مشخص شدند.

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمددر این دوره از مسابقات که به صورت دوره ای در مجتمع آموزش و پرورش شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم میهن با سه پیروزی و ۲ تساوی قهرمان شد و تیم های مهاجرین و استقلال مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گچساران در حاشیه این دیدار به خبرنگار جوانان گفت: این رقابت ها به نام جام انسجام و همدلی با حضور مدارس فوتبال استقلال، میهن، ماهور، عقاب، علوی و مهاجرین برگزار شد.

 

انوشیروان قیطاسی افزود: در مسابقات فستیوال گچساران، علیرضا عبودیه عضو مدرسه فوتبال عقاب با ۱۱گل به عنوان آقای گل، و امیرعلی موسوی از مدرسه فوتبال مهاجرین به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند.

 

وی با اشاره به اینکه بازیکنان حاضر در این مسابقات متولدین دهه ۹۰ هستند، تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای شکوفایی استعداد ورزشی آینده‌سازان گچساران دارد.

 

قیطاسی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی از اولویت های دولت سیزدهم برای کشف استعدادهای ورزشی است.

 

وی با یادآوری حضور چندین تیم این شهرستان در مسابقات ورزشی لیگ های برتر، دسته اول و دوم کشور تاکید کرد: گچساران از قطب های مهم ورزش کهگیلویه و بویراحمد است که تداوم این وضعیت نیازمند توجه به ورزش دانش‌آموزی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/