جشن شادی قهرمانی تیم پرسپولیس در یاسوج

جشن شادی قهرمانی تیم پرسپولیس در یاسوج     فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران و شهرآورد صد و یکم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک سرخ‌ها و قهرمانی آنها به پایان رسید و باعث جشن و شادی فوتبال دوستان، خوشحالی مضاعف و سرور مردم کهگیلویه وبویراحمد شد.     به گزارش

کد خبر : 9278
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 0:31
جشن شادی قهرمانی تیم پرسپولیس در یاسوج

جشن شادی قهرمانی تیم پرسپولیس در یاسوج

 

 

فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران و شهرآورد صد و یکم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک سرخ‌ها و قهرمانی آنها به پایان رسید و باعث جشن و شادی فوتبال دوستان، خوشحالی مضاعف و سرور مردم کهگیلویه وبویراحمد شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوانان کهگیلویه و بویراحمددر جای جای این استان پس از فتح لیگ برتر و قهرمان جام حذفی توسط پرسپولیس، صدای سوت و شادی و بوق اتومبیل ها حال و هوای خاصی به فضای عمومی شهرهای این استان داد.

 

 

طرفداران پرسپولیس در خیابان های یاسوج کاروان شادی به راه انداخته اند و در بیش از یک ساعت گذشته صدای بوق و شادی در خیابان ها بلند شده است.

 

 

خیایان های یاسوج پایتخت طبیعت ایران اینک حکایت از شور و شعف به یادماندنی مردم خونگرم این خطه دارد و این مردم با توزیع نقل و شیرینی این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گویند.

 

 

مردم از پیر و جوان و کودک در خیابان ها به شادی می پردازند و پیروزی تیم محبوب خود را اینگونه جشن می گیرند.

 

 

در شهرهای گچساران،دهدشت،باشت، چرام، سی سخت،لنده و بهمئی نیز هواداران پرسپولیس با جشن و پایکوبی این پیروزی را جشن گرفته اند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/