حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم انتخابات گسترده است

حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم انتخابات گسترده است رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد استقبال پرشور و گسترده مردم استان پای صندوق‌های رای در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم. به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”سید جواد هاشمی روز

کد خبر : 28552
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 11:30
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد استقبال پرشور و گسترده مردم استان پای صندوق‌های رای در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”سید جواد هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم و جمعیت رای دهندگان استان درحال افزایش است و گزارش‌ها حاکی از مملو بودن شعب اخذ رای و حضور گسترده مردم است.

.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در شعب اخذ رای تقاضا می‌شود شهروندان در زمان باقی مانده نسبت به حضور در شعب اخذ رای اقدام و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آغاز رای گیری تاکنون ۱۰۲هزار کهگیلویه و بویراحمدی به ۸۳۵ شعبه اخذ مراجعه کرده اند و رای خود را به صندوق انداخته اند.این امار نسبت به دور اول افزایش سه برابری را نشان می دهد.

.

هاشمی با اشاره به اعلام ستاد انتخابات مبنی بر فرصت مردم برای رای دادن تا ساعت ۱۸ امروز، اضافه کرد: البته امکان تمدید این زمان بر اساس تصمیم وزیر کشور وجود دارد و مردم برای رای دادن می‌توانند از ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات استفاده کرده و برای اطلاع از نشانی شعب اخذ رای می‌توانند به سایت انتخابات کشور مراجعه کنند.

.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در فرایند برگزاری انتخابات گزارش نشده است و امنیت و آرامش در همه شعب اخذ رای برقرار است.

.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیچ گونه گزارش تخلفی در شعب گزارش نشده است و عوامل اجرایی و نظارتی در تلاش برای برقراری انتخاباتی امن با مشارکت بالا در سطح استان هستند.

.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تحکیم و استحکام جمهوری اسلامی ایران و قدرت دولت چهاردهم می شود.

.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمعیت ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ،۵۸۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری هستند . از این تعداد ۳۵ هزار نفر رای اولی اند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/