خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران بازداشت شد/ ۵ متهم دیگر به دادگاه احضار شدند

خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران بازداشت شد/ ۵ متهم دیگر به دادگاه احضار شدند خداداد افشاریان، رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال که به دلیل ماجرای فساد در فوتبال از سمتش برکنار شده بود بازداشت و راهی زندان شد. .   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه

کد خبر : 27124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 14:35
.

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”پس از بررسی پرونده مربوط به پرداخت رشوه از سوی باشگاه مس رفسنجان به برخی مدیران فوتبال، حالا خبر رسیده یکی از متهمان پرونده بازداشت شده است.

 

حالا خبر رسیده که یکی از این مدیران یعنی خداداد افشاریان (رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال) به دلیل ناتوانی در گذاشتن وثیقه بازداشت شده و به زندان رفسنجان رفته است.

 

خداداد افشاریان (زاده ۲۴ شهریور ۱۳۴۴ در گچساران ) داور سابق  فوتبال اهل ایران است. وی در سال ۱۳۶۹، داوری را شروع کرده و در سال ۲۰۰۳ وارد فهرست فیفا شده‌است. در اسفند ۱۳۹۹ به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

 

علاوه بر وی تحقیقات از ۲ مسئول سابق سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هم در حال انجام است.

 

تسنیم همچنین خبر داده است که پرونده مس رفسنجان مربوط به سالی است که این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد. تحقیقات جدی در مورد دو متهم دیگر این پرونده یعنی سهیل مهدی رییس پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسئول وقت لیگ دسته اول همچنان ادامه دارد. برای دیگر متهم این پرونده که فردی رسانه‌ای است هم قرار بازداشت صادر شد اما وی با قرار وثیقه میلیاردی آزاد شده است.

 

بر این اساس، بررسی موضوع فساد در فوتبال دیگر محدود به شهر رفسنجان و استان کرمان و محدوده سال ۱۴۰۰ نخواهد بود و عوامل متخلف در برخی دیگر از استان‌های کشور در سال‌های بعد نیز وارد روند تحقیقات خواهند شد.

 

تا پیش از این، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان بررسی می‌شد اما مدتی است به دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان انتقال پیدا کرده است. دلیل انتقال این پرونده هم این است که جرم در باشگاه مس رفسنجان اتفاق افتاده است.

 

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی تا اطلاع ثانوی عهده دار وظایف کمیته داوران شد

 

شایان ذکر است: با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی به طور موقت عهده دار مسئولیت امور مرتبط کمیته داوران تا تعیین سرپرست برای این کمیته شد.
.
همچنین با حکم رئیس سازمان لیگ فوتبال، محمدرضا کشوری فرد،عهده دار وظایف کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/