رقابت های مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در “دهدشت” آغاز شد

رقابت های مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در “دهدشت” آغاز شد   رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: مرحله دوم مسابقات مینی فوتبال محلات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت به میزبانی شهر “دهدشت” در حال برگزاری است.   به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و

کد خبر : 19075
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 11:02

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمدناصر رمضانی” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد : این مسابقات با حضور هفت تیم از سراسر استان در چمن مصنوعی مجموعه سردار سلیمانی شهر دهدشت از دیروز سه شنبه آغاز شد.

 

رمضانی ادامه داد: در اولین روز این رقابت‌ها تیم‌های “فانوس” یاسوج و نفت ِلنده برابر حریفان خود تیم‌های “دشمن زیاری” و سپاهان دنا صاحب برتری شدند.

 

وی اضافه کرد: نفت لنده با نتیجه پنج بر یک بر تیم سپاهان یاسوج غلبه کرد و در دومین بازی تیم فانوس یاسوج با نتیجه سه بر یک از سد تیم دشمن زیاری گذشت.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه یادآور شد: این مسابقات تا روز جمعه دهم شهریور ادامه خواهد داشت که قهرمان مسابقات محلات استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

 

کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی و در قالب ۴۸ هیات ورزشی در استان و ۴۰۱ هیات ورزشی در شهرستان ها، فعالیت می کنند که شهرستان کهگیلویه بیش از ۱۳ هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته های مختلف دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/