رقابت های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

رقابت های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد     رقابت های ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهید ابراهیم هادی در یاسوج آغاز شد.     به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد”مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه این رقابت ها اظهار کرد: ورزش عامل

کد خبر : 8490
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 8:03

رقابت های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

 

 

رقابت های ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهید ابراهیم هادی در یاسوج آغاز شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد”مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه این رقابت ها اظهار کرد: ورزش عامل شادابی ، نشاط و سرزندگی در جامعه است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحصیل، تهذیب و ورزش، تاکید کرد: ورزش و تندرستی مورد تاکید دین مبین اسلام است و برای افزایش و بهبود راندمان کاری، توجه به ورزش ضروری می باشد.

 

وی افزود: یکی از ساحت های ۶گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بعد تربیت بدنی و ورزش است که مورد تاکید جدی است.

 

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توجه به نام و یاد شهدا مسیر اصلی همه امور ما است و این رقابت ها نیز مزین به نام شهید والامقام شهید ابراهیم هادی که خود از معلمان تربیت بدنی است می باشد.

 

فرشید کرمی تصریح کرد: این رقابت ها در رشته های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال ، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف فوتسال زیر ۴۰سال ، فوتسال بالای چهل سال ، بدمینتون ، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار در بخش خانم ها به میزبانی شهرستان گچساران اجرا و آغاز شده است.

 

کرمی ابراز کرد: برگزیدگان این رقابت ها به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 

در پایان آیین افتتاحیه این رقابت ها با بر افروختن مشعل مسابقات رژه تیم های شرکت کننده برگزار و ورزش باستانی ، پهلوانی و موسیقی اجرا شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/