تأکید رئیس‌جمهور منتخب بر جایگاه ویژه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی

تأکید رئیس‌جمهور منتخب بر جایگاه ویژه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی پزشکیان ضمن قدردانی از فرماندهان عالی سپاه، به جایگاه ویژه این نهاد در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره و بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام برای آبادانی کشور، رفع مشکلات و تامین

کد خبر : 29148
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 11:30

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان “فرمانده کل سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در سپاه و فرماندهان نیروهای ۵ گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب ضمن دیدار و تبریک به وی، آمادگی همه‌جانبه این نهاد انقلابی و مردمی را برای تداوم و تقویت راهبرد آن در تعامل و همکاری با دولت‌ها، در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری برای پاسخ به نیازهای کشور اعلام کردند.

 

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فرماندهان عالی سپاه، به جایگاه ویژه این نهاد در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره و بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام برای آبادانی کشور، رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

 

تأکید رئیس‌جمهور منتخب بر جایگاه ویژه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی

 

وی افزود: در دیدار امروز برادران عزیزم در سپاه، پرچم مبارک آستان مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام را از ایشان هدیه گرفتم.

 

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: پرچم آزادگان جهان امروز بر روی دوش ماست. علمدار این پرچم ماندن، همچون عباس (ع) عدالتخواهی، وفاداری، فداکاری و ادب می‌خواهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/