معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ فرماندار باشت سلب مسئولیت شد

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ فرماندار باشت سلب مسئولیت شد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد تخلفات انتخابات در شهرستان باشت ضمن تایید برخی اتفاقات در دور اول گفت : در مورد بازداشت فرماندار باشت نمی توانم توضیح دهم.   به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی

کد خبر : 29511
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 12:40

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

فرماندار باشت سلب مسئولیت شد

فرماندار باشت سلب مسئولیت شدمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد تخلفات انتخابات در شهرستان باشت ضمن تایید برخی اتفاقات در دور اول گفت : در مورد بازداشت فرماندار باشت نمی توانم توضیح دهم.

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد “معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: چون هنوز اطلاعات دقیقی از این موضوع در اختیار ندارم، نمی‌توانم توضیحات خاصی بدهم؛اما با این‌ وجود در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری شایعاتی وجود داشت و مسئولان قضایی و نظارتی به این مسئله ورود کردند.

 

سید جواد هاشمی مهر ادامه داد: به‌همین خاطر در مرحله دوم فرماندار شهرستان باشت سلب مسئولیت شدند و در انتخابات نقشی نداشت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری آقای شاهینی مدیرکل سیاسی استانداری را به‌عنوان جایگزین فرماندار در بحث انتخابات به شهرستان باشت اعزام کردیم.

 

هاشمی گفت : در بیرون از فرمانداری در محل شعب اخذ رأی (صندوق‌های رأی) تخلفاتی انجام گرفت که مسئولان قضایی و نظارتی ورود پیدا کردند.

 

وی گفت: من خودم امروز موضوع بازداشت فرماندار باشت را از رسانه‌ها خواندم و دیگر بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم.

 

سید جواد هاشمی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اینکه تیم بازرسی از تهران آمده و به او تذکر داده شده است، نیز توضیح داد و گفت: این حرف کاملاً بی‌اساس است و هیچ تیمی در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد نشده است و تاکنون هیچ کسی به من تذکر نداده است.

 

وی تأکید کرد: تذکر به من صحت ندارد و در مرحله اول و دوم انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ تیمی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد نشد و ما خودمان نقش فرماندار شهرستان باشت را در انتخابات سلب کردیم.

 

شایان ذکر است :نماینده گچساران در مجلس در صفحه اینستاگرامی خود مدعی بازداشت فرماندار باشت، معاون فرماندار و نماینده هیأت نظارت در این شهرستان به دلیل تخلف انتخاباتی شد.

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با انتشار یک ⁧پست اینستاگرامی، ⁩ادعا کرد که فرماندار باشت، معاون فرماندار و نماینده هیأت نظارت در شهرستان به دلیل ⁧ تخلف انتخابانی ⁩بازداشت شده‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/