نفت و گاز گچساران که برای به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور به سه امتیاز نیاز داشت/ در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم کشور مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شد.

نفت و گاز گچساران که برای به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور به سه امتیاز نیاز داشت/ در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم کشور مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شد.       به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد” این دیدار که دقایقی پیش با حضور تعداد پرشماری از

کد خبر : 7379
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 22:10

نفت و گاز گچساران که برای به صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور به سه امتیاز نیاز داشت/ در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم کشور مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد” این دیدار که دقایقی پیش با حضور تعداد پرشماری از هواداران پرشور گچسارانی در استادیوم شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان پایان یافت ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

 

با کسب این تساوی نفت و گاز گچساران در حالی که سه بازی در این فصل باقی مانده به یک امتیاز نیاز دارد تا ضمن کسب قهرمانی در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به جام آزادگان صعود کند.

 

 

نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال با ۱۵ برد،پنج تساوی و تنها سه باخت موفق شده ۵۰ امتیاز کسب کند.

 

 

نیروی زمینی تهران نیز تاکنون با کسب ۶ پیروزی،۶تساوی،۱۱ باخت و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها در گروه دوم قرار دارد.

 

 

نفت و گاز گچساران سال ۱۳۹۲ با سکانداری داریوش یزدی مربی امسالش توانسته بود برای نخستین بار به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند اما همان سال دوباره به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

 

 

تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در صورت کسب این برد خانگی برای دومین بار پای به مسابقات جام آزادگان می گذارد.

 

 

نفت و گاز گچساران با ۳۴ گل زده بهترین خط حمله گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد و تیم رده چهارمی شهرداری بوشهر با ۲۵ گل زده دومین خط حمله قوی این گروه را به خود اختصاص داده است.

 

 

این تیم هم با ۱۰ گل خورده در طول ۲۲ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را نیز در اختیار دارد و تیم های داماش گیلان و شهرداری بم نیز با یازدهم گل خورده دیگر خطوط دفاعی خوب گروه دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.

 

 

نفت و گاز گچساران همچنین با تفاضل گل ۲۴موقعیت خوبی از این نظر هم دارد به طوری که تیم داماش گیلان با تفاضل گل ۱۳ در رده بعدی بهترین تفاضل گل این گروه قرار دارد.

 

 

نفت و گاز گچساران در حالی مسابقات فوتبال امسال را آغاز کرد که با میدان دادن به بازیکنان جوان و بومی سرمایه گذاری چندانی برای مسابقات امسال انجام نداده بود به طوری که ۷۰درصد از بازیکنانش بومی بوده اند اما بکارگیری یک سرمربی با تجربه چون داریوش یزدی در کنار انگیزه جوانی توانست نتایج خیره کننده ای کسب کند.

 

 

این تیم که امسال با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان، آریوبام اسلامشهر هم گروه است.

 

 

قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه های اول و دوم در دیدار پلی اف به لیگ یک صعود می کند.

 

 

 

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/