نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت . به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی

کد خبر : 28540
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:20
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت .

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد” آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در یکی از شعبه اخذ رای در شهر یاسوج، رای خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت.

.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد، پیش از این در سخنانی گفته بود که خیانت به صندوق رای خیانت به ناموس سیاسی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است، خیانت به رای مردم، خیانت به حقوق امتی است که انقلاب کردند، خیانت به حقوق انسان هایی است که برای انقلاب خون دادند و خیانت است به نسل های آینده‌ای که خواهند آمد. بیایید حرمت این صندوق را حفظ کنیم.

.

وی ادامه داد: بگذارید مردم احساس کنند که سلامت و امنیت صندوق‌ها حفظ خواهد شد و می‌دانیم در کنار عنوان‌هایی از دروغ و فریب و نفاق و خیانت بدترین اتفاق بی‌اعتماد کردن مردم به صندوق‌ها است. اگر فردا کسی نیامد به بهانه اینکه اعتماد ندارم خدا شاهد است ما نسل های قبل هیچ پاسخی در برابر خدای متعال نداریم.

.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: مردم باید در کنار انقلاب باشند خدای متعال با آمدن مردم و با بودن مردم از انقلابی که خون های پاکی در مسیر آن و برای رسیدن به اهداف آن ریخته شده است صیانت می‌کند. نصیحت می کنم مسئولان را (خودم هم مسئولم) که مبادا برای رضایت کسی و موفقیت کسی کاری کنیم که خدا ناراضی باشد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/