نوجوان تکواندو کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب مدال برنز شد.

نوجوان تکواندو کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب مدال برنز شد. به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد: سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پرسیان از این استان موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای رقابت های تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور

کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 5:43
نوجوان تکواندو کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب مدال برنز شد.

نوجوان تکواندو کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب مدال برنز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد: سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی پرسیان از این استان موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای رقابت های تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور شد.

 

 

اسدالله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسیان عضو تیم تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

 

وی افزود: رقابت ‌های تکواندوی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ۲ بخش پسران و دختران به مدت سه روز و از هفت تا ۹ خردادماه ۱۴۰۱ در تهران، خانه تکواندوی فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

 

 

سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها انتخاب اعضای تیم ملی تکواندوی پسران و دختران رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

 

هاشمی عنوان کرد: هزار و ۱۰۰ تکواندوکار پسر و دختر رده سنی نوجوانان از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در وزن های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.

 

 

وی ابراز داشت: علی پرسیان از کهگیلویه و بویراحمد در وزن ۵۱- کیلوگرم این دوره از رقابت ها با برتری مقابل حریفان خود به مقام نخست و نشان طلا دست یافت.

 

 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/