ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فراملی ۱۸ عنوان کسب کردند

ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فراملی ۱۸ عنوان کسب کردند   معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران استان از ابتدای امسال تاکنون در مسابقات آسیایی و جهانی ۱۸ عنوان و مقام کسب کرده اند.     به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه

کد خبر : 14327
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 9:22

 

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمدبهمن خوبی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران  افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد امسال در مسابقات رشته های مختلف ورزشی با کسب نشان های طلا، نقره و برنز درخشیدند.

 

وی بیان کرد: تیرماه امسال “علی پیروج” با رکورد ۶۳.۷۰ متر در رده دوم دهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان ایستاد و ضمن کسب مدال نقره، سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرد که این یکی از موفقیت های مهم ورزش استان در سال جاری است.

 

معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال “طاهره آذر پیوند” ورزشکار هم استانی و عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور مقام دوم و نشان نقره رقابت های قهرمانی کوراش بانوان آسیا را کسب کرد که این موفقیت نشان دهنده ظرفیت های خوب بانوان استان در حوزه ورزش است.

 

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آینده سازان استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور پس از استان هایی چون خوزستان و مازندران مقام سوم را کسب کردندف افزود: امسال ورزشکاران استان در رقابت های ملی هم موفقیت های خوبی به دست آورده اند.

 

خوبی عنوان کرد: در این رقابت ها فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

 

وی ابراز کرد:در این استان هم اکنون ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی و در قالب ۴۸ هیات ورزشی در استان و ۴۰۱ هیات ورزشی در شهرستان ها، فعالیت می کنند.

 

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/