ورود کمیته انضباطی به درگیری خلیل‌زاده با خبرنگاران

ورود کمیته انضباطی به درگیری خلیل‌زاده با خبرنگاران مشاهده ویدیو ۲۵۹ MB کمیته انضباطی به دلیل اهانت مدافع تراکتور به خبرنگاران برای او پرونده باز کرد.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی ” شجاع خلیل‌زاده روز گذشته پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی، مجادله لفظی شدیدی با خبرنگاران

کد خبر : 21263
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 17:18
ورود کمیته انضباطی به درگیری خلیل‌زاده با خبرنگاران

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی ” شجاع خلیل‌زاده روز گذشته پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی، مجادله لفظی شدیدی با خبرنگاران داشت که موجب ایجاد تنش در میکسدزون شد.

 

یک اظهار نظر درباره عملکرد تیم ملی و به ویژه خط دفاعی در جام ملت‌های آسیا موجب شد تا شجاع خلیل‌زاده واکنش تندی داشته باشد، که ورود عوامل تیم تراکتور به صحنه، به این غائله خاتمه داد.

 

اکنون کمیته انضباطی کمتر از ۲۴ ساعت پس از گذشت این اتفاق جنجالی به حواشی میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور واکنش نشان داده و نوشته است:

 

«با عنایت به اظهارات عوامل منتسب به باشگاه تراکتور با اصحاب محترم رسانه پس از دیدار مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، پرونده‌ای در همین باره و پیرامون تخلفات صورت گرفته در کمیته انضباطی مفتوح شده است. نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/