ووشو کار کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد

ووشو کار کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد     سرپرست هیات ووشو کهگیلویه بویراحمد گفت: ووشو کار جوان هم استانی در رقابت های ووشوی جوانان کشور در شیراز مقام نخست را کسب کرد.     به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد“علی یزدان پناه” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران

کد خبر : 8338
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 15:25

ووشو کار کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد

 

 

سرپرست هیات ووشو کهگیلویه بویراحمد گفت: ووشو کار جوان هم استانی در رقابت های ووشوی جوانان کشور در شیراز مقام نخست را کسب کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمدعلی یزدان پناه” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: “حسین نجفی” ووشوکار هم استانی در وزن ۵۲ مقام نخست،”محمدرضا موسوی” از فارس مقام دوم و “محمدحسن ابراهیمی مقدم” از خراسان شمالی و “علی قزلسفلی” از گلستان مقام سوم را کسب کردند.

 

یزدان پناه ادامه داد: پیکارهای ووشو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از ۱۶ اردیبهشت آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت که پس از آن هم مسابقات بخش بانوان برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: دراین رقابت ها افزون بر یک هزارو ۲۰۰ ووشوکار در بخش بانوان و آقایان به میزبانی باشگاه رنگ فیروزه شیرازٰ، شرکت دارند.

 

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

 

در این استان هم اکنون ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی و در قالب ۴۸ هیات ورزشی در استان و ۴۰۱ هیات ورزشی در شهرستان ها، فعالیت می کنند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/