گاهی یک خبر جامعه را متحول می‌کند و اگر خبر کذبی باشد موجب درگیری و سقوط جامعه می‌شود. 

گاهی یک خبر جامعه را متحول می‌کند و اگر خبر کذبی باشد موجب درگیری و سقوط جامعه می‌شود.     نماینده ولی فقیه در  کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در مسئله انقلاب اسلامی، خبرگزاری‌های مومن و آزاده و در میدان هستند و خبر‌ها به خوبی مخابره می‌شود و همین باعث شده مردم در صحنه باشند.

کد خبر : 11788
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 20:02

گاهی یک خبر جامعه را متحول می‌کند و اگر خبر کذبی باشد موجب درگیری و سقوط جامعه می‌شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در  کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در مسئله انقلاب اسلامی، خبرگزاری‌های مومن و آزاده و در میدان هستند و خبر‌ها به خوبی مخابره می‌شود و همین باعث شده مردم در صحنه باشند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از وضعیت مرکز استان و نحوه عملکرد شورا و شهرداری یاسوج به شدت انتقاد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در جمع خبرنگاران و خطاب به آنها و در پاسخ نحوه مطالبه‌گری ائمه‌ جمعه در تریبون نماز جمعه گفت: همیشه که نباید نقدها از تربیون بیان شود، در جلسات خصوصی موارد گفته می شود مثلا در جلسه‌ای به وضعیت اصناف اعتراض و بیان کردیم که برخی اصناف خودرو با تعویض پیچ ۵ هزار تومانی با ندانم کاری ۱۰ میلیون هزینه روی دست مردم می گذارند،یا گوشت با تعرفه تعاونی در بازار توزیع می شود اما بعضی با قیمت آزاد عرضه می کنند و همه اینها خیانت است.
آیت الله حسینی با انتقاد از طراحی های شهری در مرکز استان بیان کرد: برخی تابلوهای نصب شده در شهر مطابق فرهنگ ما نیست از جمله تابلوهای تبلیغاتی برای آرایشگاهها و نام شهر یاسوج با خط انگلیسی در ورودی این شهر و یا نماد حیوانات در برخی میدان های شهر.
امام جمعه یاسوج افزود: اگر قرار است شورای شهر داشته باشیم باید افراد در این شورا آگاه و دغدغه مند باشند، با کلک بازی و دروغ پردازی مطلبی را می‌نویسند بعد می‌گویند قبول نداریم این بازی با سرنوست و زندگی مردم است که شورای شهر انجام می دهد.
آیت الله حسینی از همه زحمات و تلاش‌ها، دغدغه‌ها، نقدهای حکیمانه‌ای که در راستای منافع و مصالح کشور و حاکمیت دارید قدردانی می‌کنم
وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل مقدس، اثرگذار و حیاتی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همه حوزه‌ها است، افزود: گاهی یک خبر جامعه را متحول می‌کند و اگر خبر کذبی باشد موجب درگیری و سقوط جامعه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در اخبار دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی هم انعکاس داده شود و در مواردی که کاری انجام نشده مطالبه‌گر باشید.
وی مسئولان را به حمایت از خبرنگاران توصیه کرد و یادآور شد: کار خبرنگاری ارزشمند و در راستای توسعه کشور و استان است و باید حمایت کنیم؛ خودم همواره آخرین وضعیت استان را از طریق رسانه‌ها سایت‌ها و خبرگزاری‌ها پیگیری می‌کنم البته تعدادی رسانه‌ها هم هستند که اخبارشان به روز نیست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در مسئله انقلاب اسلامی، خبرگزاری‌های مومن و آزاده و در میدان هستند و خبر‌ها به خوبی مخابره می‌شود و همین باعث شده مردم در صحنه باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/