یکهزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود

یکهزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یکهزار برنامه در موضوعات مختلف در این استان اجرا می شود. به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”سرهنگ سعید برومند

کد خبر : 33535
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 12:00

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”سرهنگ سعید برومند زاده روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: این تعداد برنامه در قالب یکصد عنوان برنامه در چهارحوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خدمت رسانی، جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین و روشنگری برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال‌جاری از تاریخ ۳۱ شهریور با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» آغاز خواهد شد.

 

برومند زاده اضافه کرد: سهمیه استان در زمینه تجلیل سراسری از پیشکسوتان ایثار و شهادت، پنج هزار نفر خواهد بود.

 

برومند زاده تصریح کرد: در این هفته علاوه بر برگزاری اردوهای جهادی و توزیع بسته‌های معیشتی، طرح‌های عمرانی مهمی از جمله افتتاح ۱۶ واحد مسکونی کارکنان سپاه، کلنگ‌زنی نیروگاه برق خورشیدی، آسفالت راه روستایی راک و آب‌رسانی به ۶ روستا به بهره برداری خواهد رسید.

 

برومند زاده برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، نواختن زنگ ایثار، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، فضاسازی محیطی در شهرها، شب شعر و تولیدات در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این استان اعلام کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/