۴۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده یاسوج, اقلید, تخصیص یافت

۴۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده یاسوج , اقلید, تخصیص یافت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، از محل سفر رئیس جمهور به استان، برای توسعه جاده یاسوج – اقلید اختصاص داده شده است. به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه

کد خبر : 25740
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 9:30
۴۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده یاسوج – اقلیدتخصیص یافتمدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، از محل سفر رئیس جمهور به استان، برای توسعه جاده یاسوج – اقلید اختصاص داده شده است.

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”محمد راستا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار در پیوست پیش بینی شده است.

 

وی افزود: تقاطع غیر همسطح مهریان در ابتدای این محور ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اولویت ما در این مسیر تکمیل هر چه سریع تر این تقاطع است.

 

راستا تاکید کرد: تلاش بر این است این محور هر چه سریع تر به آزاد راه شیراز اصفهان متصل شود.

 

وی مشکلات اصلی تعریض این جاده را معارضات مردمی عنوان کرد و ادامه داد: این جاده بیش از ۷۰ معارض دارد که با دریافت اعتبار بیشتر این معارضات را حل خواهیم کرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه راهسازی را تعریض و تکمیل محور یاسوج – اقلید عنوان کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/