فرمانده سپاه فتح : هیچ نیروی سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد حق دخالت در انتخابات را ندارد/ اگر بخشدار یا فرمانداری از کاندیدایی حمایت کرد خیلی سریع به ما اطلاع دهید

فرمانده سپاه فتح : هیچ نیروی سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد حق دخالت در انتخابات را ندارد/اگر بخشدار یا فرمانداری از کاندیدایی حمایت کرد خیلی سریع به ما اطلاع دهید فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه موضع سپاه در انتخاب امسال مجلس مثل همیشه جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی است، اظهارداشت: هرکسی

کد خبر : 11861
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 9:29
فرمانده سپاه فتح :
هیچ نیروی سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد حق دخالت در انتخابات را ندارد/اگر بخشدار یا فرمانداری از کاندیدایی حمایت کرد خیلی سریع به ما اطلاع دهید

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه موضع سپاه در انتخاب امسال مجلس مثل همیشه جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی است، اظهارداشت: هرکسی که در سپاه این استان حُکم گرفته است، حق ندارد برعلیه یا در دفاع از کاندیدایی به موضوعات انتخابات ورود کند.

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمدسردار حمید خرمدل”در نشست خبری گفت: رهبری انقلاب، سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت سالم را چهار رُکن اساسی در انتخابات دانستند و ما وظیفه خود دانسته و می‌‌دانیم این رهنمودها و منویات را در سپاه پاسداران با جدیت پیگیری کنیم.

 

وی افزود: در بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیما، برنامه‌های خوبی برای مناظره‌های انتخاباتی در نظر گرفته شده و دانشجویان از کاندیدا‌ها برای بیان دیدگاه‌های‌شان دعوت می‌کنند که در دانشگاه‌ها حرف‌های‌شان را بزنند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صدا و سیما هم ظرفیتی را برای حضور نامزد‌های انتخابات مجلس جهت ارائه نظرات‌شان فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: همکاران ما در سپاه پاسداران این استان از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد.

 

خرمدل در پاسخ به سئوالی در ارتباط با سلامت انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد هم ادامه داد: اینکه برخی از کاندیداها جاهایی می‌نشینند و از سلامت انتخابات حرف می‌زنند ظلم به نظام است.

 

وی گفت: انتخابات همیشه در کشور ما در نهایت سلامت برگزار شده و بیان این حرف‌ها خیانت است.

 

این فرمانده سپاهی با ذکر خاطره‌ای از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در دوره گذشته تک به تک با فرمانداران صحبت می‌شد و کلانتری استاندار وقت هم قبل از برگزاری انتخابات، قرآن را آورد و همه مسئولان را برای برگزاری انتخاباتی سالم سوگند داد و بهترین انتخابات هم برگزار شد.

 

خرمدل با تاکید بر سلامت تمامی انتخابات‌ها در ایران، یادآورشد: کاندیداهای انتخابات این کلمه را بکار نبرند، این حرف دشمن است و قطعاً ما باید به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس تذکر دهیم و صحبت کنیم تا این دغدغه همه مرتفع شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مسئولان استان برای سلامت انتخابات متفق القول و پای کار هستند، اظهار داشت: یکی از کاندیداها پیرامون یکی از فرمانداران دغدغه داشت که ما آن فرماندار را آوردیم و با او صحبت کردیم.

 

خرمدل گفت: البته فرماندار نکاتی را هم مطرح کردند و آن نکات هم درست بود.

 

وی به برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی نیز اشاره و تاکیدکرد: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و اگر ببینند فرماندار و بخشداری، محفل و جلسه‌ای به نفع یک کاندیدا گرفته به ما اطلاع دهند.

 

این فرمانده سپاهی گفت: تردید نکنید و مطمئن باشید هم ما، هم شورای نگهبان، هم دستگاه قضایی و هم استانداری، در کوتاهترین زمان ممکن با مسئول مُتخلف در هرجایگاهی، برخورد قاطع قانونی می‌کند چراکه اولویت اصلی ما، اطمینان خاطر مردم از سلامت انتخابات است.

 

شایان ذکر است”۳۸۹ داوطلب که قصد کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند، مدارک هویتی خود را در سامانه پنجره واحد خدمت وزارت کشور بارگذاری کرده‌اند.

 

سه نفر در این استان نماینده مردم در خانه ملت می‌شود.

 

فیلم/ دعوت فرمانده سپاه فتح از مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان در پیام ویدئویی قشرهای مختلف مردم غیور و ولایتمدار استان را جهت حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/