با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مراسم تکریم و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب برگزار شد

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مراسم تکریم و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب برگزار شد مراسم تکریم و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب مدیر جدید و پیشین موسسه ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه

کد خبر : 24000
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 17:00

مراسم تکریم و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب مدیر جدید و پیشین موسسه ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان” سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، مهدی نورعلیشاهی مشاور وزیر فرهنگ، محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، محمدحسین هادیان و حسین دیوسالار مشاور وزیر فرهنگ، ایمان شمسایی مشاور و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و علی نادری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا از حاضران در این مراسم بودند.

 

وزیر فرهنگ در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های حسن روزی‌طلب در دوره مسئولیت تقدیر کرد و حکم احسان صالحی را نیز به وی اعطا کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/