واکنش سردار اسدی به حواشی احتمال انتصابش بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد

واکنش سردار اسدی به حواشی احتمال انتصابش بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر شاهد تغییراتی در استانداران برخی استان های کشور بودیم.همین امر باعث شد برخی ها مدعی تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شوند، این ادعا تا جایی پیش رفت که سردار محمد اسدی نیز بعنوان محتمل ترین گزینه مطرح شد.   به

کد خبر : 24756
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:04

واکنش سردار اسدی به حواشی احتمال انتصابش بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد

در روزهای اخیر شاهد تغییراتی در استانداران برخی استان های کشور بودیم.همین امر باعث شد برخی ها مدعی تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شوند، این ادعا تا جایی پیش رفت که سردار محمد اسدی نیز بعنوان محتمل ترین گزینه مطرح شد.

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد”این خبر ادعا به سرعت در فضای مجازی چرخید.

 

اکنون سردار اسدی با انتشار عکس احمد زاده ؛ استاندار فعلی استان در وضعیت واتساپش، به این اخبار واکنش نشان داد.

 

تعابیر متفاوتی از این اقدام سردار اسدی میتوان‌ متصور بود و شاید نزدیک ترین آن رد دعای روزهای اخیر در فضای مجازی و تاکید بر دوستی با احمد زاده و البته اینکه مقصدم کهگیلویه و بویراحمد نیست ، باشد.

 

برخی معتقد هستند در نهایت او به استان می آید اما برخی ها نیز می‌گویند دولت عزم استفاده از ظرفیت اسدی را دارد اما در جایی به جز کهگیلویه و بویراحمد!

 

اما محمد اسدی کیست؟!

 

او معاون وزیر و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع  است.

 

مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و فارس، معاون سازمان حراست وزارت نفت و فرمانده قرارگاه پشتیبانی وزارت دفاع از جمله سوابق او است.

 

سردار اسدی از چهره های ملی خوشنام استان است، او هرجا بوده منشأ تحولات پیش برنده ای بوده است و کارنامه او به درستی نشان دهنده توانمندی های بالای وی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/