محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت سیزدهم و یار یاور شهید جمهور رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری شد؛ محسن منصوری؛ کاندیدا نمی شوم، برای همراهی اسماعیلی آمده ام

محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت سیزدهم و یار یاور شهید جمهور رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری شد؛ محسن منصوری؛ کاندیدا نمی شوم، برای همراهی اسماعیلی آمده ام.فیلم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد. فیلم   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول

کد خبر : 26886
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 9:00

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”شنبه شب بود که پیرو اعلام تصمیم قطعی دکتر مخبر برای عدم حضور در انتخابات، جمعی از وزرا و معاونین رییس‌جمهور بر روی حضور محمدمهدی اسماعیلی به عنوان گزینه نهایی دولت به اجماع رسیدند. صبح یکشنبه، اسماعیلی با همراهی میثم نیلی و محسن منصوری در وزارت کشور حاضرشد.فیلم

 

(ویدیو) اسماعیلی وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی برادر داماد شهیدجمهور رئیسی، او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.فیلم

 

 مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند/ خدمت ادامه دارد

 

اسماعیلی داوطلب انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران گفت : شهیدجمهور آیت‌الله رئیسی زمینه ساز، علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار حکومت اسلامی و پرچم‌دار تحول و امور اجرایی کشور شد.

 

وی افزود: تغییرات اجرایی در آستان قدس و تحول در قوه قضاییه و خدمتگزاری در دولت نمونه‌ای از کارآمدی و کفایت آیت‌الله شهید ما است.

 

 

.
محسن منصوری به سوالی درباره حضورش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پاسخ داد؛‌‌ کاندیدا نمی شوم، برای همراهی اسماعیلی آمده ام/ وزیر ارشاد کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.
.

 

«محسن منصوری» معاون اجرایی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما هم قصد ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارید، گفت: خیر، بنده برای همراهی با آقای اسماعیلی وزیر ارشاد آمده‌ام.

 

میثم نیلی، فرزند شهید حسین نیلی وزیر صنایع سنگین دولت آیت‌الله خامنه‌ای است. فعال دانشجویی دهه ۷۰ و عنصر اثرگذار فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی دهه ۸۰ و ۹۰ است. از زمان دبیر کلی جامعه اسلامی دانشجویان تا عضویت در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب و پس از آن مسئولیت سیاسی ستاد محمود احمدی‌نژاد در سال ۸۴ همواره به عنوان محور سازماندهی و هدایت بدنه جریان انقلابی شناخته می‌شده است.

 

محسن منصوری نیز سابقه روشنی در میان بدنه جریان انقلابی دارد. او از جمله نیروهای موثر در حوزه سازماندهی جریان انقلابی در برهه‌های مختلف بوده است. او در ۲۷ سالگی به عنوان فرماندار ورامین انتخاب شد و به جهت تفاوت‌های گفتمانی با جریان حاکم در سال‌های پایانی دولت دهم از مسئولیت کنار رفت. ستادهای استانی کاندیداهای جریان انقلابی در دهه ۸۰ و ۹۰ عمدتاً با طراحی او شکل گرفت و همین سابقه باعث شد تا نقش محوری در هماهنگی و راهبری ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی داشته باشد. او با حکم شهید رئیسی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بوده و پس از آن مدیرعامل بنیاد علوی شده است. پس از انتخابات ۱۴۰۰ استاندار تهران و بعد از آن معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد.

 

اسماعیلی اظهار کرد: بدرقه و تشییع چند میلیونی مهر تاییدی بود از اینکه خادم را از غیرخادم تشخیص می‌دهند.

 

 

وی بیان کزد: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیافتد. مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگر پایمال شود و مسئولان اشرافی باشند.

 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم نمی‌خواهند چرخه واردات ادامه یابد، بلکه می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم دیپلماسی مقاومت می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی.

 

اسماعیلی با بیان اینکه مردم امتداد دولت رئیسی را می‌خواهند، اظهار کرد: امید مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود.

 

وی اظهار کرد: امروز با عزمی راسخ ناشی از بزرگمرد تاریخ ایران و با هدف تداوم خیرات و برکات این فصل نو و حامیان سید محرومان به میدان آمدم تا دوره کامیابی مردم ایران تداوم یابد و کشور به کانون صنعت و عمران منطقه تبدیل شود و نظام جامع سلامت سامان یابد و عدالت جاری شود.

 

اسماعیلی گفت: شعار محوری بنده این است: خدمت ادامه دارد.

 

وی ادامه داد؛ شاید اقتضای مصلحت اندیشی سکوت و انفعال بود، اما از شهید جمهور رئیسی ، تلاش، جهاد و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.  به عنوان همراه رئیس جمهور شهید به جای صرف برنامه، کارنامه خدمت دارم.

 

مهدی امیری اصفهانی، معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور بعدازظهر امروز ضمن بازدیدی که از ستاد انتخابات داشت خطاب به خبرنگاران، گفت: کار اصلی انتخابات برعهده شماست که باید اخبار را به گونه ای منعکس کنید که باعث افزایش مشارکت شوید.

 

در ادامه ثبت نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری سیامک ره پیک و هادی طحان نظیف اعضا حقوق دان شورای نگهبان از ستاد انتخابات بازدید کردند.

 

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امروز  ۵۷نفر مراجعه کننده به ستاد انتخابات  داشتیم که ۷نفر خانم و پنجاه نفر اقا بودند که بیست نفر از این تعداد برای داوطلبی ثبت نام کردند.

 

وی اظهار کرد: در چهار روز گذشته ۱۳۷مراجعه کننده داشتیم که ۱۵نفر خانم و ۱۲۲اقا بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموع ثبت نام کنندگان ۳۷نفر تا پایان روز چهارم است.

 

فردا آخرین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری است و این زمان قابل تمدید نیست.

 

 

حجت الاسلام علی معبودی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که با حضور حسین حبیبی فرماندار، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهر، سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع)، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامشهر، بخشدار احمد آباد مستوفی و مدیران ادارات برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی انسانی خدمتگزار، مخلص، مجاهد، ساده‌زیست، ولایتمدار و مردمی بود.‌

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ معاصر است و کارهای بزرگی انجام داده گفت: یکی از کارهای امام تربیت انسان‌های برجسته و شهدایی چون بهشتی، باهنر، مطهری، شهدای محراب و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود.‌

 

معبودی با بیان اینکه در سانحه شهادت آیت الله رئیسی مردم نشان دادند که همواره در صحنه هستند و از ابتدای انقلاب تا امروز هم این‌چنین بوده است گفت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم و عده‌ای که مشکلات عدیده‌ای برای مردم فراهم آورده‌اند به میدان آمده‌اند و با شعارهای زیبا مردم را فریب می‌دهند، کسی را انتخاب کنیم که مسیر پرنورانی امام راحل و آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/