سید محمد موحد در پیامی: مجلس دوازدهم برای پیشرفت و اعتلای کشور آماده همکاری دوجانبه با رئیس جمهور جدید است

سید محمد موحد در پیامی: مجلس دوازدهم برای پیشرفت و اعتلای کشور آماده همکاری دوجانبه با رئیس جمهور جدید است نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس گفت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور پرشکوه خود صحنه های بی نظیر و زیبائی خلق نمودند تا ثابت شود

کد خبر : 28816
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 9:22
سید محمد موحد در پیامی:  مجلس دوازدهم برای پیشرفت و اعتلای کشور آماده همکاری دوجانبه با رئیس جمهور جدید است

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”سید محمد موحود نماینده مردم  کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در پیامی از مشارکت مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد متن پیام به شرح ذیل است:

 

ملت حماسه ساز ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور پرشکوه خود صحنه های بی نظیر و زیبائی خلق نمودند تا ثابت شود جمهوری اسلامی نماد بارز مردمسالاری دینی در دنیا است.

 

اینجانب بعنوان خدمتگزاری کوچک وظیفه میدانم از حضور پرشور مردم شریف ایران به ویژه همشهریان عزیز شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده و همچنین مجریان ، ناظران و دستگاههای نظارتی ، نظامی ، امنیتی و اهالی رسانه که زمینه حضور خیره کننده مردمان ایران زمین در این رویداد سیاسی و اجتماعی را فراهم نمودند قدردانی نمایم و ضمن تبریک به همکار گرامی ام جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که موفق به کسب رای اعتماد از ملت همیشه قهرمان ایران شده اند برای ایشان آرزوی توفیق مضاعف دارم .

 

بدیهی است مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و اعتلای کشور آماده همکاری دوجانبه با رئیس جمهور جدید می باشد. امیدوارم رئیس جمهور محترم منتخب با در نظر گرفتن توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، دو اصل مهم تخصص و تعهد را برای انتخاب همکاران خود در دولت چهاردهم مدنظر قرار دهد. مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم میتوانند با استفاده از ظرفیتهای قانونی و نگاه کارشناسانه و با خدمت صادقانه قدردان ملت بزرگ ایران باشند.

 

سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/