رضازاده پس از برکناری: تیم جدید نمی‌خواست با من کار کند!

رضازاده پس از برکناری: تیم جدید نمی‌خواست با من کار کند! رییس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری بعد از برکناری از این سمت گفت: ۴ سال در کنار تیم پاراوزنه برداری بودم و برای موفقیت تک تک ورزشکاران از هر کمکی که از دستم برآیدکوتاهی نخواهم کرد. . به گزار ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی

کد خبر : 28876
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 13:04

به گزار ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی و مدیر مسئول پایگاه خبری جوانان”حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:۴ سال پیش زمانی که محمد شروین اسبقیان ریاست فدراسیون جانبازان و توانیابان را برعهده گرفت به درخواست او و محمود خسروی‌ وفا مسئولیت انجمن پاراوزنه‌برداری را برعهده گرفتم تا تجربیات خود را در اختیار وزنه‌برداران قرار دهم. هر کمکی که از دستم برآمد کوتاهی نکردم و در کنار ورزشکاران بودم.

.

وی گفت: از این که طی این سال ها در کنار وزنه برداران پارا قرار داشتم خوشحال بودم، بچه‌هایی که از لحاظ اخلاق و معرفت بسیار خوب بودند، البته اکنون نیز به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هر کمکی که از دستم برآید در کنار وزنه برداران خواهم بود و برای تک تک ورزشکاران آرزوی موفقیت در بازی های پارالمپیک پاریس را دارم.

.

رییس انجمن پیشین پاراوزنه برداری در پاسخ به این پرسش که آیا این تغییرات بنا به تصمیم رییس فدراسیون بوده و یا خودتان دیگر قصد ادامه همکاری نداشتید، خاطرنشان کرد: از زمانی که اسبقیان در راس فدراسیون بود مدت ۴ سال در کنار وزنه برداران بودم اما با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ایجاد شد تیم جدید به دنبال همکاری با کادر جدید بودند. البته در این ۴ سال هر کمکی که از دستم برآمد برای پاراوزنه برداری که جزو خانواده خودم بود، انجام دادم. امیدوارم در پارالمپیک پاریس بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

.

رضازاده در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: بازی های المپیک و پارالمپیک بسیار سنگین است و جای برترین‌هاست. بنابراین پیش‌بینی مدال به راحتی امکانپذیر نیست، امیدوارم هر ۶ وزنه برداری که سهمیه کسب کرده‌اند به این رویداد اعزام شوند. هفته پیش جلسه‌ای در پارالمپیک داشتیم و تک تک رکوردها را بررسی می‌کردند، وزنه‌برداری رشته رکوردی است و رنکینگ ورزشکاران نشان می‌دهد که چه مدالی کسب می‌کنند. هر چند وزنه‌برداری رشته مدال‌آوری است و در پارالمپیک پاریس انتظار کسب مدال از آنها وجود دارد. امیدوارم مدال‌های خوش رنگ و از همه مهمتر طلا کسب کنند.

.

رییس انجمن پیشین پاراوزنه برداری خاطرنشان کرد: چند نفر از وزنه‌برداران فعلی عنوان‌دار پارالمپیک هستند. امیدوارم با وجود داشتن حریفان سخت و قدر بهترین نتیجه را در پارالمپیک پاریس کسب کنند.

.

وی در پایان افزود: پارالمپیک جایی برای کسب تجربه نیست و باید کسانی اعزام شوند که شانس زیادی برای کسب مدال و به ویژه طلا داشته باشند. درست است کنار وزنه‌برداران نیستم اما هر کمکی که از دستم برآید برای موفقیت تیم پاراوزنه برداری انجام خواهد داد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/