تأکید سردار رادان بر خدمت بیشتر به زوار اتباع خارجی

تأکید سردار رادان بر خدمت بیشتر به زوار اتباع خارجی فرمانده کل نیروی انتظامی بر خدمت بیشتر به زوار اتباع خارجی تأکید کرد. . به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری جوانان از چذابه، سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی امشب در جلسه اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار کرد: از همه تلاش‌های انجام شده

کد خبر : 32405
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 20:14
.
وی افزود: عشق به اباعبدالله(ع) اولاً قیمت ندارد ثانیاً هرچه شما برای اباعبدالله الحسین(ع) بگذارید بیش از آن را دریافت خواهید کرد.
.
فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: من به این باور رسیدم که یک سال برکت خدمت و زندگی خودمان و حل مشکلاتمان را از آقا اباعبدالله الحسین(ع) با این خدمتگزاری به زوار بگیریم.
.
وی با اشاره به اینکه نعمت خدمت به زوار آقا اباعبدالله(ع) محدود و کوتاه هست تصریح کرد: سفره خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) سفره کرم است اگر ما برنداشتیم خودمان کوتاهی کردیم لذا این چند روز باقی‌مانده را بیشتر تلاش کنیم.
.
رادان با تأکید خدمت بیشتر به اتباع خارجی که گرد خستگی راه را بر تن دارند، خاطرنشان کرد: خداوند بر ما منت گذاشت تا توانستیم خدمتگزار زائران باشیم در واقع آنها ما را بر سفره آقا اباعبدالله الحسین(ع) نشانده‌اند لذا با خدمتگزاری بیشتر از آنها قدردانی می‌کنیم.
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/