جذب ۸۲ نیروی خدمتگذار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

جذب ۸۲ نیروی خدمتگذار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۸۲ نیروی خدمتگذار در آموزش و پرورش استان خبرداد.   به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد“محمد جمالی گفت: پروژه مهر از اولویت‌های آموزش وپرورش استان

کد خبر : 32731
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 7:13

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمدمحمد جمالی گفت: پروژه مهر از اولویت‌های آموزش وپرورش استان است که در موضوع ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی، صدور ابلاغ و تایید ضوابط وثبت سفارش کتب درسی، کار‌های خوبی انجام شده ولی ناکافی است که در فرصت اندک باقی مانده همکاران پیگیری لازم را جهت انجام صد درصدی اقدامات پروژه مهر انجام دهند.

 

وی بر پیگیری روزانه و رصد فعالیت‌های پروژه مهر توسط معاونین و کارشناسان در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: امیدواریم با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش‌آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.

 

جمالی در بخش دیگری از سخنانش، نظم و انضباط در ورود و خروج و رعایت سلسله مراتب اداری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: خوش رویی و خوش اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع و سعه صدر درپاسخگویی را مد نظر قرار دهید.

 

وی بر برنامه محوری درفعالیت‌های اداری تاکید کرد وگفت: برنامه تحولی آموزش وپرورش در حوزه‌های مختلف تدوین وتا قبل از بازگشایی مدارس از آن رونمایی خواهد شد.

 

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان، از جذب ۸۲ نیروی خدمتگذار درآموزش و پرورش استان تا مهرماه خبرداد وگفت:دردومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد موضوع بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه به تعداد ۸۲ نفر تا مهرماه، بعد از طی فرآیند قانونی گزینش و تایید کمیسون پزشکی جذب آموزش وپرورش خواهند شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://www.jirna.ir/