اعلام همبستگی ۳ هزار ۵۰۰ خبرنگار ایرانی با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فلسطینی

اعلام همبستگی ۳ هزار ۵۰۰ خبرنگار ایرانی با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فلسطینی ۳ هزار و ۵۷۴ نفر از خبرنگاران کشور با امضای بیانیه‌ای ضمن ابراز همدلی و همدردی با خبرنگاران فلسطینی اعلام کردند: همکاران شما در رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران، پا به ‌پای شما از روز نخست جنگ کنونی، اخبار مظلومیت‌‌های مردم بی‌گناه غزه

کد خبر : 20848
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 14:14
اعلام همبستگی ۳ هزار ۵۰۰ خبرنگار ایرانی با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فلسطینی

۳ هزار و ۵۷۴ نفر از خبرنگاران کشور با امضای بیانیه‌ای ضمن ابراز همدلی و همدردی با خبرنگاران فلسطینی اعلام کردند: همکاران شما در رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران، پا به ‌پای شما از روز نخست جنگ کنونی، اخبار مظلومیت‌‌های مردم بی‌گناه غزه را منعکس کردند و از هیچ تلاشی در حمایت از ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

 

به‌گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی“متن کامل بیانیه و فهرست خبرنگاران امضاء کننده آن به‌شرح زیر است:

.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارک آل عمران آیه ۱۶۹)

.

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

.

با سلام و احترام؛
درود ما بر شما فعالان سلحشور رسانه و عزت نگار فلسطینی که با شجاعت و قدرت، خواری و ذلالت دشمن صهیونیستی در مقابل مردم مظلوم، مقتدر و مقاوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید. شما که قابی بودید برای انعکاس رشادت ها و حماسه هایی که دلیرمردان مقاومت فلسطین در صحنه غزه خلق کردند.

.

جهان در کنار آرمان مقاومت و ملت فلسطین تمام قد ایستاده‌ است و این شاید شیرین ترین حقیقتِ این روزهای تلخ است که رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست، هر لحظه بر دامنه جنایات و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در غزه قهرمان می‌افزاید. این شیرینی تاریخی حاصل نمی شد جز در سایه رشادت‌ها و شهادت طلبی‌های شما غیورمردان عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه‌. شما که با مجاهدت شبانه روزی و با نثار خون خود، مظلومیت مردم مقاوم و سلحشور سرزمین تان را به گوش جهانیان رساندید.

.

سلاح شما در مبارزه با ظلم، اطلاع رسانی است و چه غیورانه و هوشمندانه از سلاح خود علیه دشمن کودک کش صهیونیستی بهره جستید.

.

ای سفیران اطلاع رسانی، چه زیباست هنگامی که خود جان‌پناهی ندارید، در هر صحنه ای حاضر می‌شوید و حقایق جنگ و جنایات رژیم نسل‌کش صهیونیستی و حماسهِ ایثار و ایمان مردم رشید و مقاوم غزه را از لابه‌لای آتش و خون گزارش می کنید.

.

باید اذعان کرد یکی از شاخصه های پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، حضور گسترده و فعالیت بی نظیر شما فعالان رسانه های فلسطینی بود. این مسئله به خوبی اهمیت جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها  و نیز اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع را تایید می‌کند و شاید اگر نبود مجاهدت شما خون‌نگاران در روایت حوادث جنگ غزه، روایتگری صهیونیسم از جنگ، موفق می‌شد جای ظالم و مظلوم را عوض کند و ما شاهد این بیداری جهانی در حمایت از فلسطین و مخالفت با اسرائیل نباشیم.

.

با تاسف باید گفت طی سه ماه گذشته و تا لحظه نگارش این نامه، حدود ۱۲۰ همکار خبرنگار و فعال رسانه‌ای شما در غزه به شهادت رسیده‌اند و بی‌تردید خون پاک آنان، آخرین روایتِ حقیقی از جنگی ناجوانمردانه بود.

.

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ در جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک و تسلیت شهادت همکاران فلسطینی خود در غزه، با  خانواده‌های آنها و همچنین شما صاحبان قلم و فعالان رسانه‌ای ابراز هم‌دردی می‌کنیم و جنایات رژیم صهیونیستی را در این نبرد ناجوانمردانه که دشمن در آن پایبند به هیچ قانون و مقررات اخلاقی و بین المللی نیست، محکوم می‌کنیم.
همکاران شما در رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران، پا به ‌پای شما از روز نخست جنگ کنونی، اخبار مظلومیت‌‌های مردم بی‌گناه غزه را منعکس کردند و از هیچ تلاشی در حمایت از ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

.

در انتها باید گفت تا شما نورنگاران هستید، خورشید حقیقت در پشت پرده جهالت‌فروشی رسانه‌های صهیونیستی نخواهد ماند.

.

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه جمهوری اسلامی ایران

ساسان عزیزی” روزنامه نگار

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/