امام جمعه موقت یاسوج: توافق با عربستان مقدمه موفقیت‌های بیشتر سیاست خارجی دولت سیزدهم است

امام جمعه موقت یاسوج: توافق با عربستان مقدمه موفقیت‌های بیشتر سیاست خارجی دولت سیزدهم است.             به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد”حجت الاسلام “سید علی صالح موسوی اعظم” درخطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: توافق ۲ کشور مسلمان برای از سرگیری روابط، زمینه خروج کشورهای

کد خبر : 6493
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 14:13

امام جمعه موقت یاسوج:

توافق با عربستان مقدمه موفقیت‌های بیشتر سیاست خارجی دولت سیزدهم است.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد”حجت الاسلام “سید علی صالح موسوی اعظم” درخطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: توافق ۲ کشور مسلمان برای از سرگیری روابط، زمینه خروج کشورهای مستکبر را از منطقه رقم خواهد زد.

 

 

وی توافق با عربستان را شروع موفقیت های سیاست خارجی دولت سیزدهم در ارتباط با کشورهای عربی همسایه برشمرد و گفت: این موضوع نشان می دهد که نفوذ منطقه ای آمریکا به ویژه در رابطه با همپیمانان این کشور بسیار کاهش پیدا کرده است.

 

 

تاکید بر کمک به مستمندان درآستانه نوروز

 

 

موسوی اعظم از مردم و خیران خواست تا در آستانه عید نوروز، از فقرا دستگیری کرده و کمک حال مستضعفان و نیازمندان باشند.

 

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: احسان و نیکوکاری مختص روزهای پایانی سال نبوده بلکه همواره باید به فکر همنوعان نیازمند باشیم و شادی هایمان را تقسیم کنیم.

 

 

موسوی اعظم در دیگر فراز صحبت های خود گفت: هزینه های نوروزمان را مختصرتر مدیریت کنیم تا هم از ریزش های اضافه و اسراف، جلوگیری شود و هم یاریگر مستمندان باشیم.

 

 

وی افزود: تیر اندازی، بریز و بپاش ها در آیین های عروسی اثری جز خسران نعمت و ایجاد مزاحمت برای مردم در جامعه ندارد و تلاش کنیم با عمل نیکوی خود شادی را بین همه تقسیم کنیم.

 

 

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: دین اسلام برای آبروی افراد احترام قائل است چرا که بی آبرو ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که با آبروی افراد بازی می کنند.

 

 

وی گفت: امیر المومنین(ع) فرموده اند که هر کسی در روز گناه نداشته باشد آن روز برای وی عید است، بنابراین عملکرد یکسال گذشته خود را محاسبه کنید که چه کارهای نیک و بدی انجام دادید و کارنامه یکساله خود را قضاوت کنید

 

 

امام جمعه موقت یاسوج با نهی کردن از نوشتن آیه های قرانی بر روی سنگ های قبرها، گفت: گر همه آیات قرآن را نیز بنویسید وی را بهشتی نمی کند بلکه اعمال وی ملاک سنجش فرد فوت شده است.

 

 

در پایان:امام جمعه موقت یاسوج توافق ایران و عربستان را به معنای شکست سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: این توافق مقدمه موفقیت‌های  بیشتر سیاست خارجی دولت سیزدهم است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/