حجت الاسلام ثقفی: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد ایثارگران را در کشور دارد

حجت الاسلام ثقفی: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد ایثارگران را در کشور دارد     مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت بیشترین درصد ایثارگران به خود اختصاص داده است که این برای ما باعث افتخار هست.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع

کد خبر : 10314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 22:50

حجت الاسلام ثقفی:

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد ایثارگران را در کشور دارد

 

 

مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت بیشترین درصد ایثارگران به خود اختصاص داده است که این برای ما باعث افتخار هست.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد “حجت الاسلام لطف الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگاران  برای پایش دستگاه های اجرایی در استان در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران وارد استان شدیم.

 

عرض ادب داریم خدمت مردم شریف ولایتمدار و ارزشی اخلاقمدار این استان پر غیرت سراسر شجاعت اومدیم که ویژه از جانبازان و ایثارگران عزیز و خانواده معظم شهدا و فرزندانشان تجلیل و تقدیر داشته باشیم.

 

چرا که اولین کسی که از این قشر عظیم تجلیل کرد خدای متعال هست که فرمود:فضل الله مجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما.

 

حدود ۸۰ هزار ایثارگر در شبکه اقتصادی کشور داریم که از بین اینها بیش از ۹۳۰۰ نفر در شبکه بانکی داریم که اینها دارای تحصیلات عالی هستند و در زمینه بانکی تخصص دارند.

 

ایثارگران بخصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد اینها کسایی هستند که تخصص محور و دانش محور والحمدالله توانمند هستند،از وجود این نخبه ها در استان و همچنان در کشور استفاده بشه.

 

در جلسه ی هم اندیشی با استاندار و مدیران بانکی و اقتصادی و سایر مسئولان استان و با حضور ایثارگران مطرح گردید که از وجود شایسته این عزیزان در زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه در استان با توجه به پتانسیل و ظرفیت هایی بسیار بالایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر طبیعت خدا دادی در استان استفاده بشود.

 

ایشون فرمودند:امید مقام معظم رهبری(مدضلله العالی)و همه مردم باغیرت و شجاع این استان از ایثارگران همان حرکت جهادی مدنظر حضرت آقاست و چیزی که ما را در برار تمام دنیا در زمان دفاع مقدس مرزها را نجات داد اقدامات جهادی این عزیزان بود.

 

لازم به ذکر استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت بیشترین درصد ایثارگران به خود اختصاص داده است که این برای ما باعث افتخار هست.

 

و اما یک توصیه به مدیران استانی این است که امتیاز ایثارگری فرزندان ایثارگر حتما لحاظ شود و از وجود این عزیزان در قسمت های مدیریتی این استان استفاده نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/