درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شد

درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شد     معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت:درخواست ۴۲۰ جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه

کد خبر : 10141
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 10:32

درخواست ۴۲۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی بررسی شد

 

 

معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت:درخواست ۴۲۰ جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”منوچهر هرمز پور روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود:این کمیسیون پزشکی که در مدت زمان ۲ روز در یاسوج برگزار شد ۱۶۰ نفر برای ارتقای خدمات حق پرستاری و ۲۶۰ جانباز نیز برای افزایش درصد جانبازی درخواست دارند.

 

وی بیان کرد:کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ ،درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک های تروریستی شامل تیروترکش ، موج انفجار ،شیمیایی برگزار شده است.

 

معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تصمیمات اولیه کمیسیون با حضور ۳۵ نفر از عوامل اجرایی که ۱۰ نفر آنان اعزامی از تهران بودند گرفته شده و نتیجه نهایی نیز پس از ۲۰ روز به صورت پیامکی اعلام می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جانبازان به عنوان یادگاران روزهای سخت مقاومت و خون تاکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات رسانی به این ایثارگران از اولویت های دولت سیزدهم است.

 

وجود ۱۰ هزار و ۸۲۵ جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/