رشد ۲۵۹ درصدی حامیان فرهنگی ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

رشد ۲۵۹ درصدی حامیان فرهنگی ایتام در کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰ نفر از فرهنگیان این استان از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هستند. . به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”قباد مبشری گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین به

کد خبر : 25589
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:30
.
به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد”قباد مبشری گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور حمایت از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است.
.
وی افزود: در این طرح نیکوکاران با قبول سرپرستی ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند ماهیانه مبلغی به حساب آنان واریز می‌کنند.
.
مبشری با بیان اینکه ۸۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار حامی نیکوکار سرپرستی این ایتام و فرزندان محسنین را برعهده دارند.
.
وی بیان کرد: ۲۵۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از فرهنگیان استان هستند.
.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پویش حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در هفته معلم اشاره کرد و گفت: در این پویش ۱۷۶ حامی فرهنگی جدید به جمع حامیان استان اضافه شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۹ درصد رشد داشته است.
.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می‌شود، افزود: حامیان نیکوکار پارسال ۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود کمک کردند.
.
مبشری ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد، گفت: از مهمترین راه‌های حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ است.
.
مراسم تجلیل از فرهنگیان حامی ایتام و فرزندان محسنین در هفته معلم، در تمامی ادارات کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آنها تجلیل شد.
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/