صدور «پروانه خبرنگاری» در حال آماده‌سازی است

صدور «پروانه خبرنگاری» در حال آماده‌سازی است     وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص روند پیگیری پروانه روزنامه نگاری گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه‌های مرتبط، در دست آماده سازی است تا هویت صنفی مشخصی به خبرنگاران ببخشیم.     به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی”اسماعیلی با تاکید

کد خبر : 14680
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 20:29
صدور «پروانه خبرنگاری» در حال آماده‌سازی است

صدور «پروانه خبرنگاری» در حال آماده‌سازی است

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص روند پیگیری پروانه روزنامه نگاری گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه‌های مرتبط، در دست آماده سازی است تا هویت صنفی مشخصی به خبرنگاران ببخشیم.

 

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی”اسماعیلی با تاکید بر برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از معیشت هنرمندان از آغاز پروژه ساخت شهر هنر با حضور وزیر راه و شهرسازی در اوایل مهرماه خبر داد.

 

وی ادامه داد: در سوی دیگر نیز نگاهی است که به جامعه ایرانی ذیل تمدن جدید غرب، نگریسته و تلاش دارد تا فضای حاکم را بر اساس خوانش غربی تفسیر کند که نظام رسانه‌ای ما نیز در گیرودار این دو نگاه قرار گرفته است.

 

اسماعیلی با اشاره به صندوق اعتباری هنر به عنوان نقطه حمایتی برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران گفت: در ابتدای شروع دولت، تعداد روزنامه نگاران تحت پوشش صندوق، چهار هزار نفر بوده و اما هم اکنون با افزایش ۱۰۰ درصدی در طول دو سال، این رقم به هشت هزار و ۴۰۴ نفر رسیده است.
وی در خصوص روند پیگیری برای بحث پروانه روزنامه نگاری نیز گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت آئین نامه‌های مرتبط، در حال آماده سازی بوده تا هویت صنفی مشخصی را به خبرنگاران ببخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/