مراسم تودیع و معارفه «رئیس بنیاد مستضعفان»

مراسم تودیع و معارفه «رئیس بنیاد مستضعفان»   به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی” مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید بنیاد مستضعفان، با تودیع پرویز فتاح و معارفه حسین دهقان به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان،     یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر

کد خبر : 17981
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 9:27
مراسم تودیع و معارفه «رئیس بنیاد مستضعفان»

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی” مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید بنیاد مستضعفان، با تودیع پرویز فتاح و معارفه حسین دهقان به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان،

 

 

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از مقامات کشوری در محل بنیاد مستضعفان برگزار شد.

 

 

 

در پی انتصاب پرویز فتاح به ریاست ستاد اجرائی فرمان امام، حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حسین دهقان را به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی “متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای حسین دهقان دام توفیقُه

 

با انتقال جناب آقای فتاح به ستاد اجرائی فرمان امام و با تقدیر و تشکر از مدیریت مسئولانه و پرتلاش ایشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالی را که از سوابق برجسته‌ای در مدیریت‌های کلان برخوردار می باشید، به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب می‌کنم.

 

مهمترین توصیه‌ی اینجانب توانمند سازی اقشار ضعیف و به کار گرفتن این امانت ملی برای آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی با رعایت بندهای اقتصاد مقاومتی است.

 

توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/