نشست صمیمی هنرمندان و مسئولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی ایران/بیمه مرکزی با همه ظرفیت در کنار هنرمندان است/موضوع بیمه از مهمترین خدمات دولت به جامعه فرهنگ و هنر کشور است

نشست صمیمی هنرمندان و مسولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی ایران؛بیمه مرکزی با همه ظرفیت در کنار هنرمندان است/موضوع بیمه از مهمترین خدمات دولت به جامعه فرهنگ و هنر کشور است     نشست صمیمی جمعی از هنرمندان کشور همراه با مسئولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی برگزار و در این

کد خبر : 13020
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 12:18
نشست صمیمی هنرمندان و مسئولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی ایران/بیمه مرکزی با همه ظرفیت در کنار هنرمندان است/موضوع بیمه از مهمترین خدمات دولت به جامعه فرهنگ و هنر کشور است
نشست صمیمی هنرمندان و مسولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی ایران؛بیمه مرکزی با همه ظرفیت در کنار هنرمندان است/موضوع بیمه از مهمترین خدمات دولت به جامعه فرهنگ و هنر کشور است

 

 

نشست صمیمی جمعی از هنرمندان کشور همراه با مسئولان صندوق اعتباری هنر با رئیس بیمه مرکزی برگزار و در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های انجام گرفته از سوی صندوق اعتباری هنر در ارائه خدمات بیمه ای، ساز و کارهای حمایتی همراه با نحوه کمک و مساعدت بیمه مرکزی با شرایط مناسب مالی همراه با ارائه تسهیلات، مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش ساسان عزیزی روزنامه نگار سیاسی و اجتماعی”در این دیدار هنرمندان شاخص کشور از جمله داریوش ارجمند، مرضیه برومند، اسماعیل آذر، پژمان بازغی، محسن ابراهیم زاده و… حضور داشتند.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت های شاخص صورت گرفته از سوی این مجموعه در دولت مردمی ، موضوع بیمه را از مهمترین خدمات دولت به جامعه فرهنگ ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور عنوان کرد.

سید مجید پوراحمدی در ادامه همچنین به شرایط کسب و کارهای فرهنگی و هنری و وضعیت موجود اشاره و تصریح کرد: رسیدگی جدی به موضوع بیمه و درمان هنرمندان در همراهی همه نهادها و ارگان ها از ضرورت هاست که باید در اولویت و دستور کار جدی همگان قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در همین رابطه به بیان همراهی و خدمات مناسب شرکت بیمه دانا اشاره داشت.

در ادامه این دیدار صمیمی رئیس بیمه مرکزی ایران نیز ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات ارزنده ارائه شده از سوی صندوق اعتباری هنر، به تشریح وظایف و اقدمات انجام گرفته از سوی بیمه مرکزی و جایگاه صنعت بیمه در کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر سازمان بیمه مرکزی ایران وظایف بسیار مهمی را در قبال مردم بر عهده دارد که از آن ها نمی تواند چشم پوشی کند از این رو با جدیت هرچه تمام تر خود را خدمت گزار مردم می داند.

مجید بهزادپور در ادامه همچنین ارائه خدمات و حمایت همه جانبه از جامعه فرهنگ، هنر و هنرمندان را از علایق بیمه مرکزی دانست و قول مساعد داد که در خصوص همراهی و کمک به موضوع بیمه هنرمندان به ویژه بیمه درمان تکمیلی با مشارکت و همراهی شرکت های بیمه گر از هیچ تلاش و کوششی برای حمایت از آنها دریغ نخواهد کرد از این رو تمام تلاش مجموعه بیمه مرکزی را برای حمایت و پشتیبانی از این قشر فرهیخته بکار خواهد بست.

رئیس بیمه مرکزی ایران همچنین با اشاره به نقش بی بدیل هنرمندان در فرهنگ سازی خصوصاً در حوزه بیمه به جهت افزایش ضریب نفوذ پذیری، از این قشر فرهیخته درخواست کرد که به عنوان سفیران بیمه در کنار این صنعت حضور داشته باشند.

بهزادپور ابراز امیدواری کرد امسال نیز با سازوکارهایی که از سوی جامعه  بیمه گر تعریف می شود، هنرمندان از خدمات بیمه درمان تکمیلی با شرایط مناسب تری  برخوردار شوند.

در ادامه نیز شماری از هنرمندان حاضر در این نشست صمیمی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

موضوع ارائه نحوه تسهیلات در تنظیم قیمت ها، ایجاد سازوکارهای مناسب در بهره مندی هنرمندان از بیمه درمان تکمیلی، استفاده از ظرفیت های شرکت های بیمه گزار در حمایت و همراهی از هنرمندان و.. از جمله مواردی بود که در این نشست صمیمی مورد  تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/