نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی مهری‌ها به حوزه فرهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: با اعتبارات ناچیز نباید انتظار معجزه در حوزه فرهنگ داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی مهری‌ها به حوزه فرهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: با اعتبارات ناچیز نباید انتظار معجزه در حوزه فرهنگ داشت.           به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد“ججت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در همایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید با اشاره به اینکه

کد خبر : 5542
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 17:02
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی مهری‌ها به حوزه فرهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: با اعتبارات ناچیز نباید انتظار معجزه در حوزه فرهنگ داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی مهری‌ها به حوزه فرهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: با اعتبارات ناچیز نباید انتظار معجزه در حوزه فرهنگ داشت.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمدججت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در همایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید با اشاره به اینکه امروزه تمام زندگی ما تحت تاثیر فضای مجاز قرار گرفته است، خواستار توجه بیشتر و افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ شد و اظهار داشت: متاسفانه به اندازه‌ای که به حوزه عمرانی و ساخت وساز توجه صورت می‌گیرد، به حوزه فرهنگ توجهی نمی‌شود.

 

 

 

وی آسیب‌های فضای مجازی را از دغدغه‌های اصلی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: اینترنت مثل یک شمشیر دولبه است که با مدیریت مناسب می‌توان از ظرفیت مثبت آن به خوبی استفاده کرد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوست فرهنگی برای اجرای هر پروژه عمرانی را ضروری دانست و تاکید کرد: اعتبار یک پروژه عمرانی از کل اعتبارات فرهنگی در برخی مواقع بیشتر است.

 

 

 

حسینی فرهنگ را زیربنای توسعه دانست و افزود: بدون توجه به مسائل فرهنگی بدون شک نمی‌توان به قطار توسعه سرعت بخشید.

 

 

 

وی با انتقاد از این که وضعیت موجود وضعیت مناسبی نیست یادآور شد: این خواسته دشمن است چرا توجه نمی‌کنیم که دشمن چه می‌خواهد بد حجابی و بی حجابی از دستورات شیطان است غربی‌ها امروز با حجاب و عفاف مقابله می‌کنند.

 

 

حسینی در ادامه اظهارات خود در خصوص حجاب و عفاف گفت: خدا انسان را زیبا خلق کرده زیبایی انسان به سیرت است به صورت نیست.

 

 

وی افزود: دشمن جنگ نظامی و موشکی را کنار گذاشته و به دنبال رواج فساد و فحشا در کشور است متاسفانه نظارتی بر بازار لباس نداریم.

 

 

حسینی با انتقاد از اینکه در شهری مانند یاسوج یک لباس و یک مانتو مناسب را به راحتی نمی‌توان پیدا کرد و باید ساعت‌ها در شهر خودمان بگردیم تا یک لباس درست و حسابی پیدا کنیم گفت: مسئولان کمی هم احساس مسئولیت کنند و بر بازار لباس نظارت شود این پوشش ها درست دلخواه دشمنان است از فرهنگ بیگانه نشأت گرفته است.

 

 

 

امام جمعه شهر یاسوج افزود: متاسفانه خیلی از این بدحجاب‌ها از خانواده‌های مؤمن هستند آنها حتی نماز و روزه هم به جا می آورند اما نمی‌دانند که این نوع پوشش ها شرعاً مشکل دارد.

 

 

 

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به تاثیرات مخرب ماهواره اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سیاسی و اجتماعی که این روز‌ها از ماهوار‌ها پخش می‌شود هدفمند است‌ که نتیجه آن تخریب و بی‌اعتمادی چیز دیگری در جامعه نیست.

 

 

 

حسینی‌نیک رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش افزود: ۱۱۹ مقاله توسط دانشجویان در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به این همایش ارائه شده که از این تعداد، ۱۰ مقاله برتر معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/